Every time I see you I close my eyes, 'cause I can't bare looking at you


Hello! Znam da se obično u prvom postu piše nešto o sebi, ali to ću u boxu napisat. Danas ću pisati o... well, danas.

Išla sam van s Hilde. Prvo smo išle u PROFIL pribavit meni bilježnice. Na putu u PROFIL smo vidle Jadranku Kosor u kafiću. Nisam gledala što je pila, i sad mi je žao. Možda nije bila kava naughty.

Poslije smo čekale šesticu na trgu ( jer smo išle u kino, pa zato ). Putem je prošao lik s natpisom FREE HUGS. I zagrlile smo ga. To mi je bio prvi kojeg sam vidla u živo. Baš mi je to simpa, jer se ja jako volim grliti.

Gledale smo Harrya Pottera. Sjedile smo na podu dok smo čekale da nas puste u dvoranu, došla je teta Cinestar i rekla da se dignemo. Nije mi jasno zaš ne smijemo sjedit na podu. Nećemo se posrat na tepih. Mislim...

Harry Potter 5 mi je bio divan, osim kad sam protestirala kod nekih dijelova koji su izbačeni. Ili tako nekako. Pogotovo zbog onog dijela koji je važan za daljnji razvoj događaja. David Yates buduće redatelje uvalio u govna. Baš je zlatan.

Ovaj post je bio puno duži, samo kaj se zbriso. Ne znam ni kako ni zašto.

Ovo mi je super smajlić fino. Uvjerena sam da će ga Hilde puno, puno, punooooooooooooo puta koristiti. Ona voli lizalice.

Pa, wave.

dunjchi

( Zovem se Dunja, ali vas preklinjem da me tako NE zovete. Jednostavno dunjchi. Malim slovom. Kad napišete dunjchi velikim slovom, meni izgleda debilno. )


23.08.2007. | 19:20 | 10 K | P | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


About me

Ime: Dunja
Nadimak: dunjchi ( molim da me time oslovljavate, ne volim svoje ime )
Datum rođenja: 4.7.
Horoskopski znak: rak
Najdraži filmovi: Djevojka s bisernom naušnicom, Niz nesretnih događaja, Parfem, LOTR, svi HP, X-men, Pirati s Kariba...
Najdraže knjige: Djevojka s bisernom naušnicom, Niz nestrenih događaja, Parfem, LOTR, svi HP, Sniježnica i tajna lepeza, Sofijin svijet, Winnetou...
Slušam: Evanescence, Linkin park, My chemical romance, Nickleback i Billy talent
Volim par pjesama od: Ramonesa, Lordija i Nirvane
Najdraže životinje: sibirski tigar, vodozemci, paukovi, mali, slatkim dlakavi glodavci...
Kućni ljubimac: Bilbo the zec
Najdraži Disney crtići: Kralj Lavova, Anastazija, Atlantida, Tarzan, Mala sirena...
Najdraži crtići u više nastavaka: Simpsoni, Bubimir
Najdraži crtić ( koji nije Disney ): Let zmajeva
Najdraži stari smajlić: lud
Najdraži novi smajlić: fino
Volim i: Sekunde do katastrofe i Air crash investigation ( National Geographic Channel )
Najdraži predmeti: fizika, biologija i engleski
Najmrži predmeti: tehnički i glazbeni
Sviram: flautu

Molim vas, pomozite mi. Moj najdraži bend ever je Evanescence i ja bih zbilja jako, jako, jako, jako, jako, jako, jako voljela da oni dođu u Zagreb. Čak i ako ih ne volite, čak i ako nikad niste čuli za njih, čak i ako nemate pojma o njima i ne znate šta im ime znači, molim vas, PREKLINJEM, da "potpišete" peticiju.

PETICIJA

You would make me so so so so so so so so so so so so so so much happy.


Linkovi

Hilde ---> Čudo(vište) od djeteta
Lara ---> ide sa mnom u razred
Mija ---> ide sa mnom u razred
Legende, priče i crtice 8.b ---> blog o mom razredu koji pišem s Mijom i Larom
Dominik ---> ide sa mnom u razred
Dina---> išla sa mnom u školu, upisala se u Mioc
Bella ---> Umjetnica riječi
Anna ---> Ona i Ja smo Jedno


My music

Evanescence:



* stavila bih još, ali to bi bilo jako dugačko, tak da ćete dobiti samo ove dve i onu treću što vam je u 4. boxu

Linkin Park:




*još radim na tome

My chemical romance:

Nickelback:

Billy Talent:

Ramones:


Lordi:


Nirvana:


Evanescence - Farther away



I took their smiles and I made them mine,
I sold my soul just to hide the light,
and now I see what I really am:
a thief, a whore, and a liar.

I run to you
( run away for this hell )
Call out your name
( giving up, giving in )
I see you there
( still you are )
Farther away.

I'm numb to you - numb and deaf and blind
you give me all but the reason why
I reach but I feel only air at night,
not you, not love, just nothing.

I run to you
( run away for this hell )
Call out your name
( giving up, giving in )
I see you there
( still you are )
Farther away.

Try to forget you,
but without you I feel nothing.
Don't leave me here, by myself.
I can't breathe.

I run to you
( run away for this hell )
Call out your name
( giving up, giving in )
I see you there
( still you are )
Farther away.

I run to you
( run away for this hell )
Call out your name
( giving up, giving in )
I see you there
( still you are )
Farther away
Farther away
Farther away
Farther away
Farther away
Farther away.