<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Lowe me...Hate me...But newer try to change me...=]


JuDiiiii...Wojim was!!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...Samo sam vjetru rekla,
da zelim da mi se vratis,
a on mi je tiho sapnuo
´Djevojko,
stvorena si da patis! ´...


Moi BeSt FrenDowi:


boomp3.com

CuLLy-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


JoKa-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


AnChy-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


NaNa-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


LeLa-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Jenny-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


NiNa-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MaRy-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ChiCiTa-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


LoReNa-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Manuelica-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MeGGica R.I.P-
Image Hosted by ImageShack.us
Tonkica R.I.P-
Image Hosted by ImageShack.us
Amy_Sekica-
Image Hosted by ImageShack.us

pIva_Moa rođica-
Free Image Hosting at www.ImageShack.us








credits: duckdz. - x,x,x

24.08.2008.


Heeey ppLsići...
Ewo ja pišen post...A nean pojma o čemu...
Iiii....Kako šte mi??
Kako žiwot??...Ljubaw...Dica??Vrat...??
Da,Da...
Ewo mi smo jučer imaLi neku razrednu večeru....Je da nas je doslo samo pol...Samo 12 aL jbg...Bilo je suPer....Ja i Dumić smo prošli ODLIČNO na wiceri...hihih...Da,Da...Heeheh...Neke ljuDe do jučer skoro niti ni nisan viđala...Matea,Anty,...Danas i Markeca...
A moje dwi BuBiCe Jokec i NaNek su mi sle ća...Dragu...Prčit se...KuJiCe...Napustile me...AL im je oprošteno...hehe...Ma ja se samo šalim...A widite da pišen samo glupost...Dosadno mi je...Tribala bi redit sobu...Sutra mi dolazi rođica & teta...I MaMi mi je rođ....Jaooo...Ča ću joj kupit...
Sutra gremo malo do Riiii....JuMp....Ko bude karti..=)=)=)
I tak...Kod mene wan nema niš nowog...
Još maLo škola jBte...Još tjedan dana a ja nean pojma ča triban...Čint...Triban ča?GoLf...Neznan...Ma...Ima wrimena...Je tako??
A niš ljuDi...Neznam ča da wam još rečen...Prekjučer san widiLa moju Cimericuuuuu...Trecu=)...LoRenu & KiKacha...A sljatki...
A bit ce BoLje bit...Sad bi JeNNy rekla...Dogodine...
AucH...I tak...Neznam...Ma grne ja ća...Da wise ne meljen gluposti...
Ajde ljuDi...WoLim waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!
PuNooooooo...Swiiiiiiih....PuSSiiiiiiiiić=)

15:31 - Komentiraj ( 10 ) Print - On/Off