ej.......

Bokich ljudeki moji!
ja sam vam tak happy a nit sama neznam zkj.valjda jer je petak, i nema nastave sve do ''blaženoga'' ponedjeljka.zujo
bila sam na jednom jadnom blogu u kojem svaki post započinje ovak: bok ljudi. neznam kaj da napišem, jer nemam inspiracije...smijeh
nebum napisala čiji je ma da i to znam.
ja jednostavno takve ljude na razmim. kaj si baš moraju radit bloga ak nemaju kaj za napisati na njemu??? lol
užasludlud
..................................................
pa kaj da kažem? bila sam malo prije v shopingu, al si na kraju nesam nikaj kupila...
se je tak nekak pinky i barby da bolje nebre bit. užas živi. ja to ne kužim. zkj v celom gradu nema neke najobičnije crne, sive, zelene il na prugice majice? zkj? najrajši bi sve te glupe dućane zatvorila. headbangheadbang
..................................................
aha i posvadila sam se s frendom.
(ja pričam) bili smo v busu i se je bilo ok dok nesmo došli do sredine Mačkovca.dok mi je rekel da sam ja muško i da se sam pretvaram da sam žensko.burninmadburninmadmadmad
onda sam ga puknula kaj se je dalo, pa mi je on onda vrnul.(luzer-ženske mlati)
ve sam skužila zkj on ide i Periju na živce.
stvarno mi neje jasno zkj baš mora provociratl ljude.
ajd ali to bu gotovo.
.................................................
ve idem dale lutati po blogovima
pozz svim koji me poznaju i ne poznaju. ljudi kissam vas sve!
pozz
bokwavewavemahmah

Get your own Poll!




petak, 20.04.2007. u 16:52 ][ 2 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


hm.....................
pa tu budem opisivala događaje iz svog života, objavljivala slike i spotove,.......


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




ime: Monika
prezime: never minde.....
idem u:OŠ Šenkovec->8.a
obožavam:jednog malog crnog, i ljenčariti
mrzim: narodnjake, šminkere i roznu boju
najdraže grupe: Within Temptation, Metallica, Nirvana, Linkin Park, My Chemical Romance, Bullet For My Valentine,...

My Chemical Romance

Oni su emo-rock-punk grupa koju su osnovali vokal Gerard Way i basist Matt Pelisser.
Snimili su 3 albuma:-''I Brought You My Bullets, You Brought Me Your Love''
-''Three Cheers For Sweet Revenge''
-i onaj najnoviji ''THE BLACK PARADE''.
Gerard se užasno boji igle pa zato nema ni jednu tetovažu ni piercing.


Image Hosted by ImageShack.us


lyrics - My Chemical Romance Lyrics




lyrics - My Chemical Romance Lyrics





lyrics - My Chemical Romance Lyrics



Free Music

Free Music



Free Music



Within Temptation

Within Temptation je Norveška symphonic-gothic grupa,koju su osnovali gitarista Robert Westerholt i pjevačica Sharon den Adel.Njihov je zvuk tak orkestralan, kaj je posebno došlo do izražaja baš na ovom albumu.

Sharonine su glasovne mogućnosti veoma impresivne i na "The Silent Force" su došle do totalnog izražaja.

"The Silent Force" je zakon!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Stand My Ground" odlična je stvar koju sam pred jedno mjesec dana prvi puta čula zahvaljujući frendu. Prva reakcija je odmah bila: "Wow! Ovo ti je zakon!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Uvjerite se i sami da im je i lycris zakon->



title="lyrics">lyrics - Within Temptation Lyrics



lyrics - Within Temptation Lyrics



lyrics - Within Temptation Lyrics



kolko vas je bilo:

Free Counters
Free Counters


Goddess of The Far North