bok!

ej ljudi. evo vam mene nakon dugo vremena...
jučer sam bila na fermi, i pitam se kaj sam skrivila jednoj osobi jer me je tak stravično pogledaval. kaj sam tak strašno zgledala? i vjerojatno ako ovo čita zna da se radi o njemu.rolleyesrolleyes
ne valjda. ja sam se sebi činila čist ok.
budem posle objavila neke fotke sam da znate ko sam i kak zgledam (ako već neznate) ali vas upozorim da NESAM fotogenična.
jedva sam čekala dok dajdem doma kaj si izujem one odvratne štikle. brrrrrrrrrrrrrrrrrr
baš su mi užas i pitam se kak ih moja kuma i ostale ženske moreju nositi. tak su mi fuj. one visoke pete i mašleki.......
KATASTROFA ŽIVA! headbangheadbangheadbang
kak je to meni ogavno! svaka čast onima koji ih mogu nositi,al ja iskreno mislim da tak nekaj neje za mene...
ja verjem da je mene Bog stvoril da nebudem v štiklama. za mene su jednostavno starke i patike.
stvarno već neznam kaj da kažem o toj temi.
bokich!
PS: štikle na lomaču!!!!!!!!!!!!!!!!njaminjaminjami


ponedjeljak, 16.04.2007. u 13:49 ][ 1 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


hm.....................
pa tu budem opisivala događaje iz svog života, objavljivala slike i spotove,.......


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




ime: Monika
prezime: never minde.....
idem u:OŠ Šenkovec->8.a
obožavam:jednog malog crnog, i ljenčariti
mrzim: narodnjake, šminkere i roznu boju
najdraže grupe: Within Temptation, Metallica, Nirvana, Linkin Park, My Chemical Romance, Bullet For My Valentine,...

My Chemical Romance

Oni su emo-rock-punk grupa koju su osnovali vokal Gerard Way i basist Matt Pelisser.
Snimili su 3 albuma:-''I Brought You My Bullets, You Brought Me Your Love''
-''Three Cheers For Sweet Revenge''
-i onaj najnoviji ''THE BLACK PARADE''.
Gerard se užasno boji igle pa zato nema ni jednu tetovažu ni piercing.


Image Hosted by ImageShack.us


lyrics - My Chemical Romance Lyrics




lyrics - My Chemical Romance Lyrics





lyrics - My Chemical Romance Lyrics



Free Music

Free Music



Free Music



Within Temptation

Within Temptation je Norveška symphonic-gothic grupa,koju su osnovali gitarista Robert Westerholt i pjevačica Sharon den Adel.Njihov je zvuk tak orkestralan, kaj je posebno došlo do izražaja baš na ovom albumu.

Sharonine su glasovne mogućnosti veoma impresivne i na "The Silent Force" su došle do totalnog izražaja.

"The Silent Force" je zakon!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Stand My Ground" odlična je stvar koju sam pred jedno mjesec dana prvi puta čula zahvaljujući frendu. Prva reakcija je odmah bila: "Wow! Ovo ti je zakon!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Uvjerite se i sami da im je i lycris zakon->



title="lyrics">lyrics - Within Temptation Lyrics



lyrics - Within Temptation Lyrics



lyrics - Within Temptation Lyrics



kolko vas je bilo:

Free Counters
Free Counters


Goddess of The Far North