......i just wanna have some more fun.....


...ležim......
...razmišljam.....
...sve je skroz pomiješano.....
...znam samo jedno.....
....moram se prestat bojati.....
....moram iskoristit još ovo malo od praznika....
....nisam niš napravila......
....još jedno ljeto je prošlo bzvz....
...imam samo jednu želju......
...tuluum.....
...jedan dobar tuluum.....
....da se mogu napit.....
....i zaboravit bar na trenutak sve ono što me trenutno muči......
...samo...
....tko će mi ispunit tu želju.....?!

11.08.2008. u 21:16 | Broj komentara 22 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

...hmm....moje misli...koje su ponekad jako zbrkane...heh....

hmm..hmm..koga to tu imamo?!...


>jedna od njih>netko ko mi puno znači u životu....dubokoumni postovi....vrijedi posjetit...yes
leteća ciglica>hmm...što reći o njoj....jedna super cura...spremna za borbu protiv ovog okrutnog svijeta....šaljem kiss... kiss
trapped in the past>jedna od blizanki....koja je previše razočarana sa svojim životom i svijetom u kojem živi....i s velikim talentom za pisanje...metaforično..ali stvarno...
fucked up life>druga sister blizanka....također talent za pisanje....naziv bloga vam sve govori....
wild child>cura koja je tako snažna..a opet tako slaba....vrijedi posjetit....
gone with wind>moja seka..ni na koji način vam neće pokazati da ste ju povrijedili....pozz seka...puno te volim....
red diary>moja druga seka...s kojom se najviše svađam..heh.....ali ne znam šta bi bez nje.....
zajebano društvo>zajednički blog mene i mog društva iz osnovne....već dugo na njemu nije napisan nikakav post...nažalost...društvo pozz...puno mi falite...

moj dragi klavir narafno =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Europe-Tomorrow>predobra pjesma...s klavirom..hh..=)

Will you be there beside me
If the world falls apart
And will all of our moments
Remain in your heart
Will you be there to guide me
All the way through, I wonder will you
Walk by my side, and follow my dreams
And bear with my pride, as strong as it seems
Will you be there tomorrow
Will you be there beside me
As time goes on by
And be there to hold me
Whenever I cry
Will you be there to guide me
All the way through, I wonder will you
Walk by my side, and follow my dreams...

Tina Vukov-Vjeruj mi

Zar je sve to bila laž
zar je ljubav samo igračka
koja se odbaci kada ti dosadi
kad ti više ne treba

Zar riječi postoje
samo da tišinu ispune
i da nas sakriju jedno od drugoga
da nas razdvoje

Ref.
Vjeruj mi, nije moguće
otići i reći prošlo je
reći da vrijeme liječi sve
jer jednom kad voliš to ostaje

Vjeruj mi, nije potrebno
otići tek da bi shvatio
shvatio da vrijeme nije lijek
jer jednom kad voliš, voliš zauvijek

Ti još nisi siguran
dio tebe želi ostati
više nikada nećeš biti isti
a još nisi drugačiji

Ja znam da ljubav je
sasvim jednostavan osjećaj
zato me zagrli
i u moje srce pogledaj



Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@