< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

by: ana kralj
Komentari On/Off

Opis bloga

hy evo da vas ne gnjavim puno, ja sam jedna cura imam trinaest godina imam malo drukčiji pogled na svijet, volim ljude, volim svoj život,volim sve.od glazbe slušam sve punk,rock,metal...i to je to.

šta se događa?????!!!!

sinoć sam gledala vijesti (što je pravo čudo za mene)
i što sam vidjela??!!
GLAVNA VIJEST:UBOJSTVO IVE PUKANIĆA
prije koji tjedan ubijena kćer hodaka...
prije koju godinu na smrt istučen luka ritz...
pa dobro što se to događa sa našim glavnim gradom??
zar on postaje novi chinatown???
više nitko sa sigurnošću nemože izać na ulicu...
zar smo stvarno spali na to???
zar smo i mi počeli živjeti život žrtava i ubojica????
bojim se ...
sad samo čekam nove vjesti na kojima će se objaviti
neko novo ubojstvo...
više nemam riječi,više nemam što za reć,
sve me je to zbunilo i uplašilo...
što će bit s nama?sa mnom?
hoću li i ja sutra morati umrijeti zbog nekog luđak
koji nema pametnijeg posla nego tražiti nekog novog kome će nauditi???
neznam...

izražavam iskrenu sućut svim obiteljima poginulih...

- 10:21 - Komentari (28) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.