rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

by: ana kralj
Komentari On/Off

Opis bloga

hy evo da vas ne gnjavim puno, ja sam jedna cura imam trinaest godina imam malo drukčiji pogled na svijet, volim ljude, volim svoj život,volim sve.od glazbe slušam sve punk,rock,metal...i to je to.

lost...

hej.ljudi idu kroz grad i uopće ne primjećuju svijet oko sebe.uf kako me to nervira. svi su nekakvi emači ili šo li već. svi su se ufurali u nekakav đir emača. mislim,nemam ja ništa protiv njih. ali nerviraju me svojim razmišljanjima kao npr. mene nitko nevoli, sam sam na ovom svijet ili kad se krenu rezati.oni niti ne kuže ko su oni zapravo.misle da su posebni i da jedino oni naglas pokazuju svoje osjećaje.e pa dragi moji ja također pokazujem svoje osjećaje a nisam emo,i samo da znate niste vi nista posebno,MI KOJI SMO OSTALI SVOJI SMO100 PUTA BOLJI I POSEBNIJI OD VAS!!!! dragi emači mooolim vas nemojte mi se uvrijediti.ali ja imam svoje mišljenje. pozz i puse svima!!!!

- 18:08 - Komentari (9) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.