lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

U ovom blogu čemo pisat dvije best frendice...Monika i Veronika...pisat ćemo vam malo o našim životima,mučenjima,osjećajima,glupostima...itd.ugl... poruka za one koji nas mrze: oni koji imaju nešto protiv mene i Veronike ili nas iz nekog razloga ne podnosi...nek nam ne ostavljaju anonimne komentare jer će samo trošit svoje vrijeme...ionako će vaši reterdirani komentari bit pobrisani tako da...zato...ODJEBITE S OVOG BLOGA...ako imate nešto protiv nas recite nam to u facu!!!!!! Hvala...a sad pozz onima koje poznam a osobito moje b.f.znaju koje i supach frendove...kizzam vas!!!kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

Nešto o nama...=)

Monika:
Ime:Monika...
Prezime:nije bitno...
Nadimak:Monchy,Krafnica,Moka,bubek...itd...neda mi se nabrajat...
Rođena:15.12.1993...znači imam 13...uskoro 14god..
Volim:Njuškicu,Huzaka,Filipa,Begu,Ivu,svoju sis...Kurta,Fabija (Killerpilze)....itd...
čokoladu...slatkiše...njami...mljac...Pruđe...frendove iz Pruđa...itd...
Mrzim:umišljene ljude...pogotovo cure...bahate...razmažene...mad...školu...sjebane profesore....itd...
Slušam:metal...rock...punk i neš malo gothic...btw:ne slušam cajke...nemam ništa protiv onih koji ih slušaju samo nek mi ih ne puštaju dok sam s njima!!!
Eto...mislim da bi to bilo dovoljno da znate o meni...stoga vas pozzam i kizzam...kisswave

Pjesme...by: Krafnica-Monika!!!!

~Spomenar nije ljubav, spomenar nije ljepota, spomenar je uspomena iz ĐAČKOG ŽIVOTA!!!strong>


Zašto pate svi koji vole?! Zašto suze na rastanku bole?! Zašto se bol bolom vraća?! Zašto se ljubav suzama PLAĆA??!!!



~ Ostala je jedna suza na licu mom, svi su je vidjeli, samo nije ON!!!

~ Kad vidiš srce strelicom probodeno znat ćeš da se rastajemo i nikad ne ZABORAVLJAMO!!!

~ Nije za ukras, nije za ljepotu, nego da me se sjetiš ponekad u životu!!!

~ Ti si moje srce, a ja tvoj sjaj, ako me vidiš POLJUBAC MI DAJ!!!

~ Zaboravimo sve što je bilo naše dane, naše sreće, zaboravi ja te molim jer se nikad vratiti NEĆE! Zaboravi je te molim, znam da nije tako lako, u životu voljela sam samo tebe tako žarko! Rastavi nas tuđa volja, tuđa zloba, ali sada samo znaj da je svemu došao KRAJ!!!

~ Ljubavi moja na kvadrat, osjećam te na kubi, uzalud kručim oko teba racionalno, ako mi ne pokloniš barem polovinu recipročne vrijednosti, bit ću prisiljena da se bacim s kvadratnog mosta!!!

~Savjet:
Ne biraj prijatelje među najljepšima, već ih biraj među najiskrenijima, jer samo iskrena srca razumjet će te htjeti!!!


~ Uđeš mi u dušu jednom toplom rječju, nekom starom vjerom, zakucaš proljeće i odeš, dok u mom srcu još dugo podrhtavaš TI!!!!

~ Ostani još koji dan, koju noć, ostani bar još tren jer znam da mi ti više nećeš doći! Ostani dok se ptice ne probude, ostani... i nikom ništa neću reći, jer ako odeš, srce će me PEĆI!!!

~ Ti si moj cvijet, nadam se da nemaš fotosintezu?!!!

~ @>--- Ružu ti dajem, ruža je tvoja, još te volim LJUBAVI MOJA!!!

~ Volim te volim, to neću kriti, kad završim školu tvoja ću BITI!!!

~ Sjeti se djevojke koja suze lije, jer ona je vokjela njega a on nju NIJE!!!

~ Ljubav je fakultet na kojem se 100% PADA!!!!

~ Kiša je padala, mokra sam bila, ti si mi šaputao: VOLIM TE MILA!!!

~ Ne beri trnje, ne beri cvijeće, ne voli onog tko te NEĆE!!!

~Šutite...
Šutite prijatelji moji, ne spominjite mi njihovo ime, on me volio nije i neka, neka zaboravi me! Šutite molim vas sada, ne govorite tako glasno, voljela sam ga i volim ga i njemu je to sada jasno! Ne želim da se vrati i da ostane tu, jer i uz mene potajno bi volio nju! Ne okrivljujte njega, neka je i dalje voli, srce će s vremenom da ga PREBOLI!!!

~ Volim te, mada kažu da nikad ti nije bilo do mene stalo, a ja sam mislila da me voliš! Volim te, jer ćeš, nadam se, kad nebudeš imao kuda, ponovno doći k meni!!!

~ Na vratim mog sna: ZVUK TVOJIH KORAKA!!!
U moru moga sjećanja: BOJA TVOG OSMJEHA!!!
U srcu mom: OČI TVOJE!!!
Tako si daleko, a tako blizu MENE!!!!

~ Dugogodišnja ljubav pretvara se u NAVIKU!!! Dugogodišnja mržnja pretvara se u OPSESIJU!!!
Dugogodišnji rat pretvara se u AGRESIJU!!! A ja pet minuta bez tvoje poruke padam u DEPRESIJU!!!

~ Ljubav je plamen koji gori, kad se ugasi, peče i boli, to što si daleko, ništa me ne smeta, ljubav ostaje i da si na kraju svijeta!!!

~ Noćas se nebo na oluju sprema, toliko ti toga želim reći a tebe nema! Opet će padati one ljetne kiše, kako da ti kažem da mi nedostaješ sve VIŠE...?!
~ Teško je nekome reći da ga voliš i da mu želiš darovati sve, a još teže je voljeti nekog tko ti je dvaput rekao NE!!!

srijeda, 27.06.2007.

I`m happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey ljudi...opet ja Monika....moja njuškica nikako da napiše post...nekaj joj s kompom ne šljaka...ajoj....e danas je bilo zanimljivo...prvo smo se Zeky i ja dogovorile u 8h ujutro kod pekare...išle smo u grad da kupimo našem najslađem bubeku..Filipu poklon...iako smo bile jako ljute na njega...tj.i još smo...al manje neg prije...!!!!!!i tako...ja se probudila u 8h...onak kasnim...a i Zeky je kasnila...pa smo praktički u 9 krenule...ajmo reć...i kupile smo mu srčeko na kojem piše najboljem frendu...nekog malog cakanog medeka....i neki slatki privjesak na kojem piše njegovo ime...i naravno napisale čestitku...=)...ajoj ...kak smo dobe...=)i još smo Huzaku...našoj čokoladici kupili isto srčekoali manje i isto piše najboljem frendu...=)i pismo mu napisale...ajoj...kak je on bio happy...=)a baš mi je cakani...i tak mi bile vani i došo Filip do nas...to je bilo pravo čudo....i tak smo razgovarale s njim i sad mi je puno lakše zato kaj sam mu rekla sve kak je bilo...=) i Zeky također...i reko je da nas voli...joj...e nemrete vjerovat kak sam ja u tom trenutku bila happy...baš mi je bilo drago...am se nadam da je to on iskreno reko...ma naravno da je...nije on takav da laže...=)e a ja njega i Huzaka obožavam...ja vam jednostavno ne ogu opisat to...prvi put osjećam takvo nešo prema frendovima...=)baš slatko...kaj ne...???e ljudi...dajte MOLIM VAS... ostavljajte puuuuuuuuuuuuuuuuno komentara.......=)...VOJIM VAS...!!!!kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

- 23:58 - Komentari (68) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.