< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off





.........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zoven se Josipa!! iman 16 god. i živin u Sućurcu!! i to je to neznan šta bi više rekla!!!!


linkovi.....

Ana
Balaš
Sanja
Balekica & Sanja
Mare
Šimunović
Monika
Petra
Mirna


.......



Ako ne vjeruješ u sebe tada i nitko drugi neće vjerovati… Ponekad je vjerovati samom sebi najteže… I nikad ne znaš kad ćeš se iznevjeriti… Kad te drugi iznevjere… to je lako podnošljivo… Navikneš se..



Slab je onaj koji je izgubio vjeru u sebe. Vjeruj u sebe i iznenadit ćeš se koliko si toga u mogućnosti postići.



Naše ja nije nepromjenjivo. Svaki dan treba ga stvarati, i braniti, izvjesne osobine odbacivati, druge stvarati.



Naučila sam da život može snažno udariti, ali mu ja mogu još jače vratiti… Naučila sam da postoji velika razlika između ŽIVJETI i BITI ŽIV… Ja biram prvu opciju…



Nitko se ne može vratiti kako bi počeo ispočetka. Ali svatko može početi od sada i napraviti sasvim novi kraj.



Čovjeku je potreban samo jedan tren da zavoli,a čitava vječnost da zaboravi...



Čovjek se sjeća ako hoće,a zaboravlja ako može... Teško je gledat u budućnost očima punim prošlosti..



Više vrijedi ono što će tek doći i ono što je sad, od svega onoga što je ostalo zapisano u sjećanju…



Čovjek ne umire samo jednom, on umire kad gubi ono što voli...



Nikad ne poželi da izgubiš voljeno i da voliš izgubljeno.



Uvijek je tako. Uvijek želimo ono što nemamo, a ono što imamo ne cijenimo dovoljno dok ne ostanemo i bez toga…



Ljudi se u životu sreću slučajno, a onda zajedno dijele sve, rijeka života ih odnese drugim ljudima, ali im srca zauvijek ostanu kraj pravih PRIJATELJA…



Meni nije potreban prijatelj koji se u svemu slaže i na sve klima glavom, jer to isto može moja sjena uraditi još mnogo bolje!



Onaj kome povjerite svoju tajnu postaje gospodar vaše slobode.



Mišljenje koje naši neprijatelji formiraju o nama, bliže je istini nego ono što mi imamo o samima sebi.



Smij se kad plakat bi htjela, osmjehom sakrij što srce skriva i ne dopusti onome tko ti bol nanese da u suzama tvojim uživa!!



Kad umrem otići ću u raj, jer sam živjela u paklu!



Ne očekuj ništa od života, pa se nećeš ni razočarati..



Nijedna osoba ne zaslužuje tvoje suze. Ona koja ih zaslužuje neće te nikada rasplakati.



Čudno je kako je malo potrebno da budemo sretni, a jos čudnije kako nam često baš to malo nedostaje...




Ti si samo jedna osoba u cijelom svijetu, ali za nekoga si cijeli svijet.





Nikada nisam voljela tebe, voljela sam osobu koju si glumio.
Prevario si i samoga sebe, a nas si jednostavno ubio.
Nakon svega si mi stranac, nisi ni sjena onog starog lika,
bio si samo dobar glumac, ili ja dobra publika.
Anđelima su pale maske s lica, razbile sve iluzije i lažni sjaj.
Sad vidim da si ubojica, ubio si u meni svaki osjećaj.
Više me ništa ne vrijeđa, ništa me ne može zaboljeti,
previše se noževa zabilo u moja leđa, mislim da više ne znam voljeti!
Nešto je trulo unutar mene, je li to moje srce ili je to duša koja polako vene?
Sve što je nekad bilo tvoje...
Ne znam kako da se borim, što se u ovakvim situacijama radi, kad nekoga iz sve snage volim, a istovremeno mi se toliko gadi!
Bojao si se, pa si me ˝štitio˝ od istine...
I na svemu ti zahvaljujem, hvala što zbog tebe mrzim cijeli svijet, od pogleda, poljupca, dodira strahujem.
I svi dobiju samo moj bijes, bijes koji je tebi namijenjen. Zbog svega što si mi pružio.
I umjesto da ti kažem zbogom, nešto ću te zamoliti!
Više nikom nemoj reći volim te, jer ti ne znaš voljeti!!!




BEZUMNO JE...
...Mrziti sve ruže
jer si se ogrebao na jedan trn...
…Odustati od svojih snova
jer se jedan nije ostvario...
…Izgubiti nadu u molitve
jer jedna nije uslišana...
…Odustati od svojih napora
jer je jedan bio uzaludan...
…Okriviti sve prijatelje
jer te jedan iznevjerio...
…Ne vjerovati u ljubav
jer ti je netko bio nevjeran ili ti nije uzvratio ljubav...
…Odbaciti svaku mogućnost da budeš sretan
jer nisi uspio u prvom pokušaju...

Nadam se da se na svom putu ne predaješ tom bezumlju..
Zapamti da se uvijek može pojaviti druga šansa..
Novi prijatelj
Nova ljubav
Obnoviti snaga...
BUDI UPORAN!
TRAŽI SREĆU U SVAKOM DANU!
Siguran put k neuspjehu je - odustati.
Često budući uspjesi dolaze preko sadašnjih promašaja -
NASTAVI SE TRUDITI!!!
.
.
.

Daleka obala: Kurve

Stvari se polako vraćaju na mjesto
Ovako nešto se ne događa često, premda, priznajem ponekad pretjeram i nekud otplovim sam..

I tad, slike izblijede sve...
I tad, zatvaram se u sebe...
I tad, nisi mi potrebna...

Kazaljke i dalje krugove crtaju
Umjesto zvijezda kišne kapi na grad padaju
Prazno mjesto u mom krevetu sjeća me
Bila si tu...

Tko zna, kuda si otišla?
Tko zna, zbog čega se ne vraćaš?
Tko zna, sve piše u zvijezdama...

Još jučer poljupcima mi smo se borili,
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali.
Što se dogodilo?
Gdje je ta kap što je prelila čašu,
što te natjerala da odneseš

Sve što sam volio,
a tebe sam volio...
Sve što sam sanjao,
a tebe sam sanjao...
Ma, zar sam pogriješio
što sam se smijao,
Kad su mi govorili
da sve su žene kurve

Kad bi zauvjek zaspao ovaj grad.
Kao u bajci, prekriven trnjem i travama.
Sve dok se ti ne vratiš,
a vratit ćeš se znam...
I sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan.

Dok me ne zagrliš,
dok me ne poljubiš
dok me ne zagrije tvoj dah...






Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Creative Commons License

petak, 03.08.2007.

..saber qué es lo que piensas....

ovo san našla u wordu...
dio nekog neobjavljenog posta....
od 13.7.
kako vrime brzo prolazi....

''ništa od šolte...
a tako san se ponadala...
da ću vidit opet one munjare tamo...
dobit koje piće ili sladoled...
tribala san ostat prispavat u mare..
samo šta se plan naglo prominija...
...glavno da me luke moja zove svako dva dana...
i priča kako joj je ludo na šolti... grrrrr..
e večeras bi valjalo otić na planta...
mislin, karta je 250, too nema šanse da ću kupovat,..ali
čut će se i sa rive muzika... ae

a onda u subotu na brač pa počinje šou program....
haha, vidit ćemo...
dobro je šta ću se maknit malo od sela...
više mi je dosadilo... svaki dan isto!!''

a ovo je od danas:

''Ae ka….
Bija bi red da se javin…
Jutros san se išla šišat…
Aj bit će to dobro kad se naviknen..
Vidit ćete me….
Inače….
Uživan u litu…
I bila san na braču i 2 puta na šolti…
I takoo..



Jučer je bia šou program….
Niku boli drob, marina glava,
još čekamo da se pija izrazi..
Znala san ja da neće dobro ispast….
Mislin, ja i kužina -4 pojma!

I šta da još kažen….
Brzo mi dolazi matea…
I to će bit šou program…
Kad me ona i bajić počnu pilat…
/ma šalin se ja/

matea ;))

e i, jedna me osoba mašo razočarala…
glupo je to govorit priko bloga…
ali ona to zna….ili bar osjeća..

..A ipak mi fališ i
ponekad poželim da sve bude kao nekad…

I još da kažen, mrzin ljude koji mi seru!!
Bilo to izmišljanje ili laganje, svejedno…
Neznan iz kojeg razloga van je to potrebno…
A kad meni pukne film pa
vam na to kažen nešto malo grubljin tonom,
Onda san ovakva ili onakva……
Jednostavno prestanite….
A psihe..
E uglavnon….''

baaaaaj



| komentari (40) | print | # |

<< Arhiva >>