fish!
fish!
square square
ponedjeljak, 16.10.2006. - 12:16
..18 flaša, 24 limenke i 3 ukradene čaše..

Ovo je moderna bajka. Ili nije. Trebalo bi definirati moderno..i bajku kao takvu..

Ovo je svjedocanstvo mog alkoh..kolekcionarskog duha =) Dok sam bila mala skupljala sam salvete, tel.kartice, poštanske markice, sličice boj-bendova i sličice za moje crtić-albume. Nikad popunjeni 101dalmatiner, Barbie, i popunjeni Aladdin, Lion King, Leteći medvjedići i jedno Životinjsko carstvo (zamijenjeno za paket slatkiša) više nisu u mojoj sobi.. Otputovali su, s još ponekim stvarčicama (oni mali šećeri, kalendari, stari ključevi, žniranci..) na ono bolje mjesto gdje putuju sve skupljene stvari kad dosade-u nove željne ruke =)) (ili u smeće, ali nećemo o tome ;)

I onda, kako je vrijeme išlo dalje korakom, ako ne i trkom, moja opsesija se pomakla.. sad skupljam nešto pitko. I ono manje pitko (pepeljare, čaše, krigle, podloške za čaše/krigle) s imenom dotične pitke supstance.
Pijem samo za potrebe moje neprestano-rastuće zbirke. Inače ne bi. Smjestila sam zbirku iznad kreveta. Čula sam da je Zubalu njena pala na glavu. Zbog količinske kvalitete moje (zbirke, ne glave) prepala sam se.

'Tataaaa, ja bi policuuu.. da stavim koju limenku i tak' *trep trep*

Mnogo rasprave ( o vrsti i materijalu polica,boji i veličini držaća, položaju dotičnih), jedan strgani ormar i usisanu sobu kasnije, imala sam.. police =) TA DAAA




koje sam onda ispunila mojom zbirkom =) *ponosna* , ostavljajući još koju kriglu, čašu i pepeljaru zametnutu negdje u sobi.




Jedini problem je, gledajući ovu popijenu kolekciju (da ne spominjemo one silne dupliće koje nije bilo vrijedno čuvati), nekako mi se čini...

..možda previše pijem? ! lud ma neeeeeee... party

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (12) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>