fish!
fish!
square square
srijeda, 25.01.2006. - 17:03
..u potrazi za izgubljenim vremenom..

Bijaše to jednog lijepog i sunčanog dana, kada sjedoh za stol, i umočih kolačić čajni u čaj... Zagrizoh u dotični Madelaine kolačić, kad odjednom napaše me sjećanja raznorazna. Oh, kako lijep bijaše onaj vrt u proljeće, dok rascvjetaše se ruže i trešnje..

Ili NE.

Khm.. Sjedismo tako Zubalo (tj. Zubalo) i ja u nekoj birtiji (možda bijaše sunčan dan, možda i ne..kao da je to uopće bitno..) i naručismo pivu. Gutljaj čarobnog nektara sjetiše nas na minula vremena..

- E, jel se sjećaš kad smo ono slavili tvoj rodjendan? Baš je bilo zakon..
- Aha, pogotovo kad smo ono plesali u onoj birtiji, a bend na pozornici se derao 5 metara od nas, pa se ona cura popela na stejdž i počela se derat pjesme od Colonie..
-Bend? Cura?? Ma, jamačno je bilo pretraumatično da bi se sjećala..
- Mora da je u tome stvar.. Sreća da nema još takvih rupetina u pamćenju..
- Baš to.. Ti recimo sigurno nisi zaboravila da si gađala zastavu talijanske* ambasade na putu do Jabuke (*mađarska, jel..)
- Ambasada?? Traume, jamačno. Nije alkohol.
- Sigurno. Ja sam isto bila istraumatizirana pa se toga ne sjećam.. Pričao burekk (ziher laže). Dobro da ne pijemo toliko pa se sjećamo recimo koncerata..
- Vidiš, potpuno si u pravu. Hivesi su recimo bili predobri! Isplatilo se odslušat ona 3 benda prije njih.. Stvarno su odsvirali dobrih sat vremena.. A tek kad smo podivljale na onu stvar!!!
- Tri benda? Sat vremena??? Mi podivljale??? Sigurno me netko gurnuo, dobila sam blagi potres mozga pa se tih dijelova ne sjećam.. Pa popila sam samo pokoju pivu!
- Da, pa nisam ni sumnjala da je situacija drugačija. Ipak mi ne pijemo toliko.
- Nevjerojatno je koliko si opet u pravu. Evo, recimo, sjećam se sva 3 sata izlaska prošli petak! *ponosno*
- Bile smo van 5 sati...
- Da? Mora da su me oteli vanzemaljci na tih sat-dva.. A kaj smo radileee?
- Pa nije baš da se najjasnije sjećam.. možda da pitam nekog? Ko je ono bio s nama van??


I tako smo provele još jedno popodne u potrazi za izgubljenim vremenom...

(Sva sreća da ne pijemo.. =))


LoSoSs vOLi kOMenTaRe (25) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
srijeda, 18.01.2006. - 00:58
..when harry met sally..

ma neee..ja sam skroz oke =) (iliti, "when cartilago ischiopubis met cartilago scapulocoracoideum")

Bijaše to u prepunom tramvaju. Da, onom tramvaju u kojem je zauzeto više od predviđenih 37 sjedećih i 118 stajaćih mjesta. (Recimo da ih je 118- ipak nitko ni dan danas sa sigurnošću ne može objasniti kako se točno mjeri broj stajaćih mjesta u tramvaju.) I invalidsko mjesto bijaše zauzeto. Lažnim invalidom.
Lažni invalid bijaše nepravi jerbo nije bio invalidan. Ali Gospodin-Nepravi-Invalid nije bitan za ovu priču.

Cartilago scapulocoracoideum ( lopatično vranjačina hrskavica, tj. Sally) zamišljeno gledaše kroz prozor. Odnosno onaj dio prozora čija se točna površina ne može izračunati (jer je nepravilnog oblika koji se može samo aproksimirati elipsom, s elementima kvadrata i zvjezdače, tj. zvijezde).

I tada bi grubo ometena od strane cartilago ischiopubis (iliti sjedno preponske hrskavice Harry). Ne zna se ni sada što se točno dogodilo. Možda se Harry spotaknu na lažnu štaku (tzv. Lažnu Štaku) Gospodina-Nepravog-Invalida. Teško je reći.. Ne znam. Ne zna se. Ah, krhko je znanje--

"Ha! Ko se mača lača, od mača i pogiba!" uzvikne bakica s placa (Bakica) koja je uvijek prisutna u tramvaju jerbo neophodnu životnu energiju dobiva složenim procesima koji naoko izgledaju kao udaranje ništa ne slutećih ljudi vrećicom s grincajgom.

"Ne pij vodu s tuđeg izvora..", mudro će Harry uzvinuvši desnu obrvu koja se nalaziše iznad njegova desnog oka.

"Ko pod drugim jamu kopa, sam u nju pada", reče tada Sally, uvjerena da ima smisla ono što govori. Ipak, moramo se prisjetiti da je i dalje proživljavala snažnu bol u desnom gležnju (jel se to meni čini ili je ovo desno -orijentirana priča??) pa joj možemo oprostiti zabludu.

"Ne znam ja ko ima "lopatica" u krsnom imenu, i ko se, sukladno tome, ovdje bavi kopanjem", jogunasto će Harry usput se pitajući što znači jogunasto i ima li to veze s jogurtom jer ipak slično zvuči.

"Daj se odi predozirat cedevitom", tada će Sally, koju je i dalje bolio desni gležanj.


I tako i bi.


**THE END**

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (10) - TinTa nA PapIRu - O_o


square square
ponedjeljak, 02.01.2006. - 17:34
..lososs gre na smučanje v sosedno deželo.. hihi

.. i stvarno i usitinu se nadam da neću, recimo, OPET:

* zalutat na skijalištu
* zabijat se u ništa-ne-sluteće ljude na stazi, ostavljajuć' ih, ako ništa drugo, sa psihičkim traumama =)
* naganjat zgodne bordere (koji ponekad ispadnu žene-proklete kape, naočale, kapuljače..) i tek na pola staze skužit da sam na crnom spustu..koji je uglavnom zaleđen.. i zatvoren..
* ići kroz neugaženi snijeg "jer je tako zabavnije", a kad dosadi, uputiti se u istraživanje šume
* završiti u ugodnom društvu borovice Juniperus sp., planinskog bora Pinus alepensis (?ili nešto slično- samo smo kratko porazgovarali ) i ostalog ljupkog šumskog raslinja
* vijugat nakon "krivudanje prepovedano" znaka i svaki (ali svaki) put pasti na istom mjestu, što rezultira zaustavljanjem žičare, sve dok striček iz "smučarske družbe" ne stane na to mjesto i tako onemogući moje krivudanje (da, sigurno me svi vole.. =)
* past četiri (4) puta pokušavajuć doć od automata s kartom do žičare (udaljenost- pola metra) dok se striček smučarski službenik (skupa s ostatkom gomile) valja od smijeha (a onda skuži da sam prejadna i nesposobna pa mi pomaže u tom opasnom pothvatu..)
* napravit salto preko hupsera i dočekat se na leđa..rebra..
* past i otsklizat ispod ograde, ponavljajući "rupenštilski rupenštil" i umirući od smijeha, dok me tata pokušava uvjerit da bi možda bilo oke da se prestanem smijat i izvučem onu nogu ispod mene, i maknem se od te 20ak metara duboke provalije
* ići po skiju u obližnji potok
* zabit u kuću koja stoji nasred staze (ko bi očekivao kuću nasred staze???)


..sva sreća da skijam već 15ak godina pa nisam opasnost na terenu =)))


e, sretna Nova i sve najbolje svima! i puno kolača, ne, puno pive i puno kolača i zdravlja, i pive i ljubavi, prijatelja (a ko bolje stvara prijatelje nego..piva? =) , puno mojih postova vam želim (hihihi, skromnost je vrlina) i povoljnog horoskopa, da vam zvijezde budu naklonjene (ako nisu, čitajte tuđi horoskop-nekom jamačno jesu)i budite mi svi zdravi i veseli i pretežno trijezni-piti nije zdravo =)))) (i ostavljajte puno komentara =)


LoSoSs vOLi kOMenTaRe (22) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>