fish!
fish!
square square
petak, 11.11.2005. - 19:48
..uskladimo želje..

Ovaj vikend želim:

~ probuditi se prijepodne, svježa i odmorna, zrake sunca mi nježno češljaju trepavice i razmiču očne kapke
~ udahnuti duboko, i obući se slojevito- savršeno za šetnju Sljemenom
~ punim plućima udisati miris vlažne zemlje, bistrim okom promatrati tajnoviti život šume, slušati kako šuma diše opustjelim krošnjama i šuštavim lištem
~ trčati kroz debeli tepih šuštavila i, ležeći na njemu, promatrati igru vjetra i žutocrvenih i smeđih zalutalih dijelova tepiha
~ vratiti se doma blatna i sretna, otpuštajući putem molekule šumskog svijeta
~ zaspati, dok me šuma prati kroz snove, pokrivajući me svojim šuštavim, mekanim pokrivačem


..uskladimo želje..sa stvarnošću


Ovaj vikend ću:

~ probuditi se poslijepodne, još uvijek pijana, vani je oblačno i kenjkavo vrijeme pa uopće ne znam koje je doba dana
~ pokušati udahnuti što završava iskašljavanjem pluća i nečega čudnog nedefiniranog; oblačim prvo što mi dolazi pod ruku. U biti-ostajem u piđami (piyama)
~ čuditi se kako mi još uvijek odjeća smrdi po cigaretama, pokušati se prisjetiti kolko sam jučer popila, mutnim okom promatrati svijet oko sebe, još uvijek gluha od preglasne muzike
~ vratiti se u krevet i, ležeći u njemu, promatrati igru malih zelenih (sa ljubičastim točkama) hibrida žirafe i nosoroga i njihovih prijatelja- plavo/žutih (prugastih) albatrosa
~ prati blatnu odjeću (teško je biti pijan i promašiti ogromnu blatnu lokvu), isparavajući usput preostalim molekulama etanola
~ zaspati (kako? ne sjećam se da sam se probudila?) i sanjati vjerojatno opet koker-španijela veličine štakora koji sjedi i puši na wc-školjki, dok ne ode u supermarket gdje zoba perlice (složene u obliku mickey mousa) i onda se pretvori u pticu kojoj stropni ventilator odrubi glavu i rep, pa leti i dalje krilima, da bi pao na pokretnu traku, gdje ga blagajnica naplati.



Zašto?
Zato što je u petak brucošijada PMFa
A u subotu je.. subota =)


Idući vikend želim..

~ probuditi se prijepodne..



LoSoSs vOLi kOMenTaRe (18) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>