fish!
fish!
square square
ponedjeljak, 31.10.2005. - 17:35
..a jel idemo danas van?..

Ne idemo, jer Zubalo ima trening.. Reče ona da ju ovo više ne smeta, pa daklem smijem joj sad i javno prigovarat =)

Ma ajde, dogodi se koji put da ipak izadjemo skupa, recimo kad joj je trening u jutarnjim satima. Isto tako se dogodi da ne izadjemo skupa, jer joj je trening trebao bit u jutarnjim, al je u popodnevnim satima. Ili nedajbože-večernjim.. I onda lososs sam ide na roštilj koji faks organizira i di su tamno velebitsko i tomislav po 6 kuna (3 Tune), a ožujsko 5 (pet) kuna.. Onda lososs pijan dolazi na koncert Grette koji najavismo ovdje pa, dok zubalo baca grudnjak, lososs baca prugaste čarapice i tenisice i takove stvari.. =)) i onda se vraća doma u ranojutranjim satima, smrznuta jer ima samo majcu kratkih rukava i jednu dugih, pa krade (tj posudjuje =)) majcu od dobre-gretta-duše (to ćem ja vratiti =), pa proklinje noćne tramvaje koji joj bježe pred nosom, i onda psuje pbz (privredna banka) poslovnicu koja bi trebala raditi 0-24 kad turiš unutra karticu, ali neeeee- pokušavam u svim smjerovima, ali se prokleta vrata ne otvaraju (hejtam pbz vrata koja se ne otvaraju), pa se smrzavam ko idiot čekajuć' tramvaj, u ranojesenskom garderobnom izdanju, dok zubalo na drugom kraju grada šeta obavijena šalom i kaputom toplim i ugodnim. (Samo usporedbe radi. Nisam joj mislila krasti kaput. Ni šal =))

Tako to biva.
Onda lososs protetura kroz vrata stana svoga u 4 ujutro, i kad zora svane (tj.par sati nakon toga-recimo oko podne =) želi pozdravit roditelje svoje, ali ne može. Oh ne, kao scena iz Male sirene kad ona ono da zločestoj hobotnica-ženi-vještici svoj glas da joj ova da noge, i onda jadna Ariel ne može pričati sa princom.. tako i ja ni glasa ispustiti ne mogu (a niti noge ne osjećam jer sam se udarila u dršku na tramvajskim vratima (hejtam dršku na tramvajskim vratima) i imam ogromnu modricu i sve me boli..a bila sam čak trijezna..).
A možda sam bolesna i jer sam izašla prošli utorak (18.10 bolesni um u prački), i u srijedu (19.10. gretta proba, pa slušaona q.o.t.s.a. u ksetu), pa petak (don't remember-očito je bilo dobro) i subotu (sc, užican upad na zagreb-film-festival, dok je zubalo na treningu) i nedjelju (umalo kset, ali na kraju route) i onda opet utorak (kset-nan_deska, lucy i jos neko i mnogo pive i zubalo (za promjenu) na treningu) i petak (zubalo na treningu i animafest-najgori film ikad, sa istim kadrom koji se sat i pol izmjenjuje s drugim, a ne znaš koji je dosadniji, i da li te više ubija ponavljanje kadrova, ili zvukovi koji cvile iz zvučnika, ili to što u filmu nema ni jedne jedine rečenice, samo cvileći zvukovi, i pitaš se postoji li soundtrack ovom filmu i koji mazohist bi to kupio i puštaju li možda film na onim opakim ispitivanjima u zatvorima, i ne znaš dal te boli glava od scene ureda ili od zvuka dial-up connectiona koji se eto razliježe iz zvučnika, i doznaješ da ''film'' traje sat i pol, ali evo već nakon sat vremena puštaju odjavnu špicu, pa se ponadaš i onda očajan shvaćaš da je to provokacija, i da nema milostive duše koja bi film skratila za 30 minuta, pa 20 minuta prije kraja izlaziš van i pitaš se di ti je bila pamet i zašto nisi izašao van s ostalim pametnim svijetom koji je pobjegao nakon prvih 10 minuta, i koja je kruška ekipi koja je još ostala unutra..) , pa subotu (opijanje od 5 popodne do 3 ujutro, od toga pola vremena zubalo na treningu..)

Da, stvarno ne znam kako sam se razbolila.. i zašto je zubalo toliko na treningu.. ali već mi je objasnila da je njoj karijera važnija od mene.. šmrc, znam ja to. skoro je otišla skroz u Italiju..i da, baš nju briga za mene. Ali ja se ne ljutim. Ne ne. Objasnila je ona to meni i ja to sve razumijem, samo joj svejedno koji put (čitaj-kad god uzmognem hehehe) to spomenem. Ali zubalo to ne smeta, pa znam da joj mogu to spominjat.

Problem je što nemam život. Da imam život, onda bi se i ja nečim bavila. Trenirala bi nešto, ili radila ko Barbi i Sjajno koje isto nekad ne mogu van, i onda bi mi bilo jasno zašto ljudi ne idu van. A ja jednostavno idem van. Jer nemam život. Šmrc..ja sam u biti propalica koja ide samo van i opija se uglavnom jeftinom ili besplatnom pivom (sponzoruša-puj!) dok drugi ljudi treniraju i rade i odgovorni su građani koji imaju život..
Ja sam.. baš sam.. ono. Šmrc.. Osoba koja hejta pbz-ne-otvarajuća vrata. I ide van. DAnas je heloviin pa opet idem van. Što dokazuje moju tvrdnju. Zubalo ne ide van. Ona ide na trening.

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (23) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>