fish!
fish!
square square
utorak, 11.10.2005. - 15:19
..jel netko spominjao plzen-pifski-festival?.. (part1)

piiiiiiiiiiiiiffffffaaaaaaaaaaaa =) Bilo je neizvjesno, o da!
Planeti, sateliti i vlada Honolulua (za ovo nemam dokaza, ali mora da je istina!) urotili su se protiv nas, odlučni u tome da osujete (!) naš požrtvovni istraživački pohod plzenskih pivovara.
Nakon što smo Zubalo i ja, ne časeći časa, obišle sva okupljališta mladih (sc, stud.domove i birtije (hihi)) kako bi zalijepile plakate za beer-fest, ranije navedene sile poslale su još tonu prepreka u nadi da će slomiti našu želju za alkoh..khm.. putovanjem =)
Ali NISU uspjeli!! (i sada daklem ide opis putovanja.. ažurno, kao i uvijek (pih, prošlo je samo tjedan i nešto.. =))

Daklem, prvi šok je nastupio kad sam ja došla na vrijeme. Zatim sam otkrila kako zubalo i ja jedine imamo kufere, i da je moj naveći (kufer). (oke, priznajem, tako je svaki put..ali jednostavno sam morala uzeti moje fluffy šlape (sljika tu) (i čovječe ne ljuti se..).. kako pobogu da budem cijelu noć i još nešto sati u hostelu bez mojih šlapa??? a još sam i ostavila praznog prostora-za pifu..inače ne bi ja toliki kufer nosila..ja se inače, ovaj, sažeto i skromno pakiram =))

Bus je valjda najmanji koji ikad vidjeh u životu svome, ali barem nije Ninoturs. E, i tako se nas 18 uputilo u mini-mini-busu, Zubalo i ja umolile šofera da pusti kazete koje skupa složismo, a onda ih ja lijepo ukrasih da se odma zna da su naše, pa da ih neko ne ukrade (Bambi naljepnice iz Večernjaka.. =) Ovaj put smo bile milostive pa nismo pričale svih 11 sati (kao u onoj noćnoj vožnji do Praga).. tako da su ljudi u ona 4 sata kolko smo šutile ipak mogli odspavat =) Postoji mogućnost da su zbog toga bili sretni i radosni, iako vjerujem da su im zapravo falili naši mili glasići. Zato smo, altruistične kakve jesmo, počele nakon tih par sata opet pričati.. (ko će spavat dok zora sviće???)

Plzen.

Smjestile se u hostel. Točnije, ostavile torbe, uzele pare, uputile se u najbliži dućan po pife. Ostali su išli spavat (?!?!?!) (čudno, a mogli su cijelu noć spavat u busu..) uz komentare da smo opsjednute pifom (što se zna da nismo, uopće). Ja sam pomagala u orijentaciji pa smo se par puta izgubile. I to u predgrađu. Htjele smo doć u centar. =) (odlučila sam poraditi na orijentaciji)

Razgledale s grupom Plzen. Igor (iz ojra 26--reklama) je super-duper. =) (ovo uopće ne pišem zato što zubalo i ja vrebamo na nove kupone iz križaljke, a-a 0=))

Navečer smo sudjelovale u najvećoj zdravici, svi odjednom nazdravljajući istom pifom, što je kao za Guinessovu knjigu rekorda. Ono što se, u biti, mene dojmilo, je da smo dobili free pifu, i da ju je meni dao preeeslaadaaak lik s velikim plavim okama =) To je bilo oko 6 popodne ... Od tada na dalje prisilile smo se raditi ono što inače ne volimo- pile smo pife i krale krigle...plesale na češke šlagere derući se (t.pjevajući =) englesku=originalnu verziju.. dosađivale ljudima.. uletavale zbunjenim Česima.. plesale s odličnim likovima po klupama i stolovima.. pile pifu koju su oni plaćali.. skompali se, između ostalog, s likom u Gambrinus(piva)-odijelu (koji nam je posuđivao sako i kravatu i skakao s nama po stolovima) .. doznale da su to sve murjaci na slobodnoj večeri(eh, da ih barem uvoze takove u Kroejšu.. =))
Nakon posjeta striptiz baru di smo, ispijajući pivu, sudjelovale u nadasve interesantnoj i poučnoj igri «pogodi dal su ove prave», zaputile smo se u hostel. Srećom, ja sam bila već prilično pijana pa se nisam ni trudila pronaći pravi put, tako da nismo zalutali =)
U 2 ujutro selile smo najdražeg ojro26-Igora iz njegove 2krevetne sobe i zaposjele dotičnu. Mislim, ko je još vidio da se mi guramo u nekoj 4krevetnoj s još dvoje ljudi????? (nema dovoljno mjesta za naše kufere u tako skučenom prostoru..)


****
(e sad, nastavak uskoro, jer ipak je dugo ovo, a i tako nemam slika jer je stolica podivljala i stala na kabel kojim se prebacuju slike s fotića na komp.. Namještaj mi je očito popizdio jer me u petak napala fotelja (koju trenutno hejtam)- iskočila pred mene, ništa-ne-sluteću, i zabila mi se u nožni prst koji je sad prekrasno ljubičast.. *ah..barem mi paše uz onu ljubičastu majcu..*)


LoSoSs vOLi kOMenTaRe (20) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>