fish!
fish!
square square
subota, 17.09.2005. - 17:26
..tonka reci cvrchak..

Eto, tako mi i trebalo.
Cijeli tjedan sam predobro dijete (kao i uvijek, khm..nije da ja ikad ljutim roditelje, niti se ponekad izderavam na ljude..neee...ja to ne radim, ja sam najbolja i najskromnija osoba.. oke, ajde, mozda me ponekad, nenadano, ništa ne sluteću, uhvati napad pms-a pa padaju glave.. ali inace sam sunasce.. lososs sa velikim okama koji milo gleda.. ili pijani lososs koji gleda u križ..whatever.. my point is (da, ovo ima svrhu i smisao) je da nije dobro neimati život.,,) hm, zatvorila sam zagradu samo zato jer ju je potrebno zatvoriti. Inače, nisam još ponajbolje. Ali ono, gura se i vuče (pokvarenjaci, ovo nije s-m epizoda..) kroz život.. kao što se veslom vesla po rijeci života, sjedeći u kanuu.. (slobodno predahnite i divite se ovoj poredbi =)

Uglavnom, već tjednima nisam pošteno izašla, osim prošlu subotu na mtv adria (evo, opisat ću to drugi put), i samo učim (navodno..u biti buljim u prazno, ali izgleda ko da učim) i pomažem i sad sam peglala (hejtam peglanje) i gledala krushking Big bradr koji je još gluplji nego inače i upravo su izbacili i drugu brinetu ostavljajući samo plavuše, umjetne ili prave.. toliko o raznolikosti..šmrc, skoro sam zaplakala.. ili ne. zapravo nisam. Samo kažem to.

idem jest sir i onda prat kosu..

ako nađem vremena, potražit ću život.

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (20) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>