fish!
fish!
square square
petak, 15.07.2005. - 15:57
..LoSoSs goes to France..

Hehe, ljubomorni? neka neka..

Ma, u biti nema nekog razloga.. Putovat ću 26 ugodnih sati u minibusu.. Onda ću izaći iz dotičnog negdje u srcu Francuske, blizu Lyona (gledala baš na karti, inače ne bi imala pojma di putujem--po običaju, hihi) izgledajuć ko reciklirana konzerva umaka od krastavaca.. Najvjerojatnije izuzetno prištava, žifčana, neispavana, s kralješnicom u stanju umirovljene hobotnice...
ali neka..
Jer kad se dođe u Francusku i preživi pogled na navodno katastrofalne veceje i smještaj (prvo šatori, onda bunkeri), onda se može uživati u pogledu na zgodnu ekipu =) i naravno, moliti se redovito.. bla bla.. Taize je mjesto o kojem se priča..

Razmišljah čak o prestanku pušenja, al umjesto toga ću u Rijeci (u kojoj ćemo, dao Bog, stat) kupit par kutija pljugi =) hehe, kupujmo hrvatsko =) zašto ne u Zagrebu? Zato što teško da ću to uspjet nesmetano ugurat u torbu dok me starci gledaju,a starci šatro ne znaju da pušim.
Da, ne znaju..
samo mi majka svaki put kaže 'i nemoj sad opet puno pušit', a otac, kad idemo negdje solo 'sad možemo zapalit bez da nam mama prigovara' (on cigare puši, jel..)
ali ja kao živim u uvjerenju da oni to ne znaju, a oni da ja ne pušim =D =D .. dobro je to..bar ne pušim u stanu =)

Spakirala sam se danas.. Mnogo stvari nosim..o da.. Opet su moje vrhunske sposobnosti pakiranja (čitaj:nošenja suvišnih stvari) došle do izražaja..
Nadam se da neću zaboravit ono protiv komaraca..mrzim kad me napikaju...komarci =)

i tako..bitno je da ne ocajavate zbog toga sto ne pisem postove i komentare (pogotovo na vlastitom blogu..).. Nemojte se zacuditi malom broju komentara (ipak su vecinom moji, hihi),.. Rijetkosti postova..
I nipošto, nipošto nemojte počiniti samoubojstvo zato što ne možete čitati nove zapise moje.. (smijete pomisliti na to, dapače, očekuje se... ;))

uglavnom, vraćam se oko 26.7 =))

pusek svima i sretan mi put (nadajmo se da nije Ninoturs autobus!!!!!) hihi =)))

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (23) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>