fish!
fish!
square square
srijeda, 06.07.2005. - 00:25
,,me is back..

oh, bio je predobro..

i u biti ne bih bila ovdje da vrata od sobe nisu bila otvorena..komp me jednostavnomamio.. zvao sviojim charima..i rekao..oph, dodji, dojim, lsose naivni i nevini, opisi svioje pustolovine..

..u biti sad tipkam polusvjesna svega..nesposobna sam szadvije akcije (as in:gčedanje monitora ui tipkovnice) istovvremeno, ) pa samo stiscem tipkice neke inadam se da je ok..intenzivno sporo rttipkam..hvala na razumijevanju =)))koncert je bio krushking dobar..sutrra slike koje sam tako vijedno i polutrijezno slikala uz nadanje da ce nessto ispast..ipak su me ljudi gurali =)) hihi, ali kulturni svi bijasj+he.. chak je neki lik ponudio da me digne da na ramena..am, memi se ne dizhe..tj.nemoj m e dizat, hvala ?=) oke, ovo je pijamn post =))

nego, koncet =) hvala,,,mozda uspiujem objavit sliku..
ači koncert.. dobar =)) gurala sam se, skakala tamo u prvim redovima.. bilo ekipe....podosta.. meni se recimo chinilo da je bilo to rekao..

malo prtekratko9..chak i zastitar to rekao..onajh koji nas je tjeara van dok smo pili pivu koju smo dobili preko veze =))..ma zbas kaj..tjesim se onim da se tekst rzumije i kad nema preevise smisla =) ma razumijete vi mene, jelt? ma ja vas sve jako volim =))


i takol..ovo su daklem moji dojmovi o koncertu:
bilo dobro, drago mi da sam isla.. =) posebno zahvaljujem clanovima grette od kojih me jedan chak i doma vozio =) lijepo je to..da <=) srela sam i machku..prela je dok sam je dragala..ne prela na preslici, nego ono, prela ko mačka.. jelt.. =)))

tolko od mene za sad..ovo je prvi dojam,,molim uvazjiti prvi dojam.. =)))

kad cu bit sposobna chitati, onda odgovaram na komentare =))


mrnjau.. bash sam..opno.. hihi..


LoSoSs vOLi kOMenTaRe (21) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>