fish!
fish!
square square
nedjelja, 05.06.2005. - 18:50
.. wtf?!? ..paranoia..

..ide Lososs na blog. Dobila 4 nova komentara pa je sretna =)) i idem ostavljat komentare. Odem na trebapopit blog, kliknem 'komentiraj' i sto vidim.. ŠTO VIDIM????? Vidim prazno polje za registraciju, eto što vidim! Drugim riječima, nitko nije ulogiran!! Kako? KAKO TO MOŽE BITI MOGUĆE?? Ovo je komp na kojem sam ja jedini korisnik bloga.. NIje li tako? NIje li? NIJE LI?!?

I nakon Zubala kojoj se majka služi guglom (guglom, za boga miloga), i još nekih kojima majka redovito čita blog, ili onih koji su trebali cijeli blog brisat jer je cijela familija redovito pratila zapise najdražeg im blogera(tj.blogerice).. .. khm..ovaj.. *paranoična*

Idemo redom..
a)majka-- osnovna karakteristika:kompjuter-nesposobna. Jedino što zna je igrati pasijans, a komp je naučila upalit i ugasit tek nakon što je od mene dobila pismene upute: '1.stisni onaj okrugli gumb-upalila si komp. 2.čekaj da se pojave sličice na ekranu..'

b)otac-- rijetko na ovom kompu, obzirom da ima laptop, a mislim da mu se ne bi niti dalo zakrushkavat s pisanjem nekog bloga..MAKAR! HM!!! mislim da neki njegov kolega ima blog.. (ne na blog.hr, ali ipak).. ALI..onda bi ga valjda pisao s laptopa..

..što nas dovodi do...

c)brat-- suvlasnik ovog kompa koji se, u.b.r, nalazi u njegovoj sobi. Vrlo vjerojatno je već naletio na moj blog, sad je nadasve tajnovito otvorio svoj blog, odjavio mene u komentarima, a sad i sebe kako ja, totalno ne-znatiželjni lososs, ne bi čitala njegov blog.. a stvarno ne bi ja.. nisam ja takva..


Dragi i najdraži braco, koji je tvoj blog?
Ja ga nikad ne bi čitala niti te ucjenjivala njime, kao što znam da ti nećeš ucjenjivati mene, jer naravno, ne čitaš moj blog. Ja isto tako ne bi čitala tvoj. Uopće me ne zanima koji je to. Samo pitam, tek toliko.

u potpisu:
tvoja seka, ne-znatiželjna

p.s. ja ne pijem, nikad
p.p.s. stvarno nisam ovisna o internetu
p.p.p.s pozdravi mamu i tatu




LoSoSs vOLi kOMenTaRe (34) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>