fish!
fish!
square square
utorak, 21.06.2005. - 21:07
..kava..

Gledam njegove sanjive oči kako se pomaljaju kroz dim cigarete- mora da tako izgledaju dva prigušena sunca u maglovito jutro na Slavonskim ravnicama.
"Svi likovi su ustvari ja, navlačim im maske i govorim kroz njihova lica."

Uzdignute glave pogledom slijedim nebeske putnike. Lastavica i konjska glava stapaju se u skladnog jelena, da bi trenutak kasnije sve počelo gubiti oblik i smisao. Pa ipak-ne zaustavlja se. Ništa se nikad ne zaustavlja.

-Epur si muove!- uzviknuo je, kao da mi čita misli. Zazvučalo je kao šapat. Nježan, pamučno mekan, s mirisom lavande. Izgubio se među ostalim tiho izgovorenim riječima, lijeno lebdeći, zadržavajući se u šumu vjetra.

Čuli su ga dok su razapinjali jedra, nesvjesni njegove prisutnosti.
Podignuo je njenog davno zaboravljenog zmaja-nečije dijete je s njega skinulo prašinu, oživilo njegove boje, zamijenilo žutu istrunulu špagicu.

"Njihove geste su moji pokreti, on će joj pomilovati lice umjesto mene.

Čudan mješanac psa i svinje klizio je nečujno nebom, u pratnji kornjače. Ili ribe. Podsjetilo me koliko je različitih boja potrebno za crtanje jednog naizgled običnog oblaka. Ništa nije obično.

Zakašljala sam.

Možda je u tom trenutku otpuhnuo još jedan dim.

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (19) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>