fish!
fish!
square square
utorak, 07.06.2005. - 22:20
..it says *biP*..

Od danas na dalje tražite me slobodno detektorom za metale.
Mene, losossa, prekrasnog osmijeha kojeg privlače magneti.

Oh, znači li to da ću odsada znati i gdje je sjever? Da ću konačno proniknuti u tajne Zemljinog magnetskog zračenja i uputiti se povremeno u pravom smjeru? Khm..I think not..
Mislim, ipak sam to ja. Ja da odem u dobrom smjeru?? baš i ne .. =))

Daklem, sat vremena čekala sam da zasjednem na zubarsku stolicu. Šta bi tek bilo da se nisam naručila? Ili da mi roditelji nisu face? ;))
(Ne, nisam mazohist, ja sam jedna od onih koji se zapravo ne boje zubara.)
Zašto?

a) Svaki put se u čekaoni nagutam žute štampe (jeste li znali da je Goran ivanišević sa svojom kćerkicom proslavio njen rodjendan u idili svoga doma? vauuuu-- i da beckham (pravi, ne onaj zdravko) šeće svoje treće dijete kad god treba i ne treba te možemo zaključiti, značajno uzdignuta prsta, kako lik jedva čeka da se udalji iz doma svoga)
b) pročitam horoskope za sve moguće tjedne i mjesece (moja teorija kaže da nije bitno kad je napisan, nego kad ga ja pročitam..ali, sve loše piše.. po novoj teoriji, nije bitno koji znak zapravo jesam, nego koji slučajno pročitam--a slučajno ću pročitat "znak mjeseca", hihi)
c) upoznam nekog kao ovog lika danas koji mi je 4 puta ispričao isti vic iz '24sata', a onda još toliko puta neku anegdotu o svom prijatelju i svaki put krepavao od smijeha pokazujući rupe među zubima, a ja molila boga da prozovu ili mene ili njega jer me već zabolio vrat od kimanja i usta od smješkanja..



d) razgovori sa zubarkom: zašto o zašto svaki put kad mi u usta turi onu sisaljku i još pokoju vatu i po mogućnosti ogledalce i svoj prst do dva, ona se sjeti upitat nešto tipa I, jesi pitala tatu o tome? Šta je rekao? Na moje pokušaje frljfljanja, mudro zaključi kako ćemo o tome kasnije. Ono, hvala.
e) utjeha: ja:"Oprostite, jel normalno da mi ovo iz tolko smeta dok grizem?"
ona: Idućih para dana će te toliko bolit ovi prednji zubi, da se nećeš ni sjetit toga kaj ti smeta odostraga *smješk*
HVALA

I tako..dobila ja donjozubni aparatić. Nakon 2 sata u njenoj ordinaciji.. A vani počeo padat pljusak.. Najdraži mi brat čekao me (čitaj: družio se sa curom) dok nije završila moja tortura. Na kraju sam ja čekala njega (ne, nisu radili ono, nego su išli po nešto i zapeli u gužvi...ne, nisu išli po kondome) Enivejz, čekala sam na kiši, gladna i smrznuta, jedući sladoled jer je to jedino kaj sam mogla ne žvakati.
Zaključih slijedeće
- danas je bilo hladno;
- idućih para dana imat ću savršeno opravdanje za hranjenje samo sladoledom i upravo to ću i raditi =)))
- mogu švercati oružje jer ću i tako bipkati u druženju s metal-detektorom.. =) hmmm.. vidim bogatu budućnost =)))
neko treba švercat oružje mejbi?




LoSoSs vOLi kOMenTaRe (18) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>