fish!
fish!
square square
srijeda, 23.02.2005. - 20:51
.. 3 down, 1 to go..

Nije baš da su dolje, nego su van. =) Da, radi se o umnjacima.. Čovjek bi zaključio da ću biti mudrija nakon što mi izrastu, ali jok. Nije to ni loše.. to bi značilo, ako sam onda postala mudrija, da sam sad definitivno tupavija nakon što sam 3 iščupala.. (bez komentara, molim) =) eh, i tako.. danas otišao i donji desni. Sad sam sva jadna slinava jer teško gutam i ne mogu pričat jer još desna polovica donje usne odbija poslušnost, a ni jezik nije baš kooperativan.. uglavnom, slinavim i fuflam (not a pretty sight) =))

e da, braco mi se vratio sa skijanja.. zbog tog baš ne mogu do kompa.. pa onda idem u nsb i tamo vrebam one pretpotopne kompove, koji su uglavnom zauzeti ( i to nečijom bilježnicom! psmtr.. ) da bi na kraju komentare tipkala na onom info kiosku/info internetu/ravnom ekranu za tipkanje u predvorju.. i onda psujem kad se to zbrejka.. hm, nije ni to baš neki prizor =))

nego, htjedoh napisat nešto o nsb-u, koje je ZUbalo krasno opisala ovdje. (pa nek mi se sad žali da ju ne spominjem! ;)) e, ali ne da mi se to sad.. budem istipkala skoro..

ma ovaj post je samo da moji vjerni fanovi (khm khm...ja sam uvjerena da i oni negdje postoje, hihi) znaju da sam živa i zdrava i da ..ne znam.. tupava as always ;) s rupom u čeljusti umjesto mudrosti.. a ne idem ni na aerobiju danas.. kao traume zbog zuba =) (u biti Sjajno ne ide pa bi ja trebala tih 50ak metara prohodati umjesto da me ona vozi--nedopustivo) =)

u.b.r. (usput budi rečeno,jel) onaj kolač je bio baš super (ako zanemarimo pogrešno agregatno stanje) i jela sam ga sa žlicom i baš vam može bit žao šta niste probali to..božanstvo okusa.. da! =)

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (11) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>