fish!
fish!
square square
četvrtak, 13.01.2005. - 14:48
hejt tjedan..

popis sa strane bi bio preopsiran, pa ovo jednostavno proglasavam hejt tjednom

daklem:
ovaj tjedan hejtam:

- tipkovnicu koja ignorira svaku treću tipku(9.1.05...)
- mobitel kojem se zablokirao ekran (10.1)
- drugi mobitel koji ne prima spojene poruke jer je to "nekompatibilno" (10.1.)
- discman jer je pao na pod i razbijo se (11.1)
- disne puteve koji strajkaju (11.1..)
- male gadove koji obitavaju u dišnim putevima
- ljude koji tiho govore i očekuju da ih ja (začepljenog nosa i Eustahijevih tuba, nesvjesna ičega oko sebe, kašljucava i jadna) čujem i actually razumijem
- ljude koji se deru dok pričaju- pa nisam gluha!
- walkman jer prima sve mobitelne signale u cijelom faking tramvaju (t tr tr tr...)
- ljude koji šalju poruke ili razgovaraju na mob u tramvaju--kaj ne mogu pričekat dok izadju!!
- bolesne ljude koji idu na javna mjesta i tamo kašlju i pljuvaju svoje bacile (još će me zarazit nekom gripom!!)
- ljude koji me mrko gledaju dok kašljem ko tulipan u tramvaju il na faksu (kaj mene gledaš? i tak će te neko zarazit!!)
- kruljenje u želucu dok je okolo tišina
- ljude koji puno pričaju
- ljude koji cijelo vrijeme šute
- glupe razgovore u prometalima koje sam prisiljena slušat u nedostatku muzičkog pomagala u ušima..
- babe koje se guraju
- ljude koji sporo hodaju (hello?? nekima se žuri..)
- ljudi koji me guraju dok uživam u laganoj šetnji (pa daj! nisu svi opsjednuti hitrim hodom!!)
- koncerte koji se odvijaju dok sam ja bolesna
- bolesnoću koja me hvata dok se odvijaju koncerti
- suhe usne
- suhu kožu na rukama
- norveške ribare
- cedeje koje moram pržit
- sve beskralješnjake i kolokvije
- tipa čiji se pas jučer poslao na Strossmayerovom trgu
- pasja govna
- manjak inspiracije
- nedostatak sna
- glasne zvukove
- razočaranja i ine neočekivane stvari

i da!
- ljude koji hejtaju-- treba cijeniti druge, uvazavati razlike, i širiti ljubav, biti tolerantan..
- hejtam toleranciju.

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (6) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>