fish!
fish!
square square
ponedjeljak, 10.01.2005. - 19:55
najgora bračna ponuda

Bijaše to dok sam jedno ljeto radila na benziskoj. Nevjerojatno koliko ljudi mogu biti zabavni: brojni ispadi isfrustriranih ljudi koji na doticaj vode s njihovim vjetrobranskim staklom vrište ko sumanuti. ("Ali imate ogromnu nečist posred vašeg vjetrobanskog stakla.." "Ne zanima me!!" "Za boga miloga, kaj ne vidite ogromno ptičje govno na šajbi?!?" "PUSTI MOJ AUTO!!" "Ok, vozi govno po gradu..")Oni koji pitaju "a zakaj mi ne operete staklo?" (borim se sa željom da im sagradim spomenik i sa suzom zahvalnosti u oku perem staklo-nije bitno hoće li platit, glavno da ne histeriziraju ko podivljali jeleni lopatari).
Ljudi koji ne kuže da sam im upravo strgala brisač i namjestila ga natrag (ali dobro sam ga namjestila.. naučila nakon 4. slučaja s brisačem.. =))
Oni koji plate 10 kn za pranje šajbe, a onda uključe brisače i operu stakla sami. .
Zgodni dečki koji navečer idu van i nemaju pare ni za benzin, ali svejedno kupe pivu za "vrijedne perače stakla". Ili ne plate nikaj, el nema veze jer su simpa.
Onda upada lik koji mi nudi posao u hladnjači, sa slaganjem voća ili nešto, jer njegov rodjo negdje malo izvan zagreba ima neku plantažu, šta li, i mogu odmah do tamo. "ehm...ne hvala.."
Lik koji ima 40+ godina, vozi bijeli mercedes i daje mi posjetnicu na kojoj piše "Tony" i njegov broj moba i koji se vratio na benzisku "samo zbog mene" i volio bi da ja ("a možeš povest i frendicu") odem s njim na more, može i sutra, i nada se da će mi mama dat jer "nekim drugim njegovim prijateljicama mama ne da". "pa..ovaj..da.. nazvat ću ja.."

Ipak, sve je nadmašio ON. Tip od kojih 50godina, u kamionu. Frendica i ja se popele na branik i peremo staklo. Počinje pričat o svom sinu "izvrsna bračna ponuda". "Imaš ti brata?", upita on Sjajno. "Ne, ali ona ima", kaže moja draga prijateljica, a ja razmišljam o trganju brisača i uoptrebom dotičnog za nasilne radnje. "Ehm...pa ovaj..da" "Izvrsno! Želim da ženidbom proširim obitelj! Imaš i koji stan sa strane" "Naravno", upada Sjajno, "ima ih i više". Tip oduševljen! "Pripremit ću veliku svadbu, evo sad ću javit rodbini! Moj .. (zaboravih kako mu se sin zvao, mislim da je bilo Mirko ili takvo neko ime? ).. je super! I pametan!" "Da, pa ovaj.. mlada sam ja još.." "Ma i Mirek (?) je mlad. Ide u školu. Jako je pametan." "aha.. a koju školu?" "MESARSKU".. "Aha.. em.." "Ajde ti sjedni sad sa mnom u auto, pa te ja vodim mom Mireku. Sve ćemo sredit.." "ALI JA RADIM.." (Očajna sam...)

Na kraju sam teškog srca odbila MIreka, makar sam uvjerena da će biti izvrstan mesar.. ah, ko li zna što sada Mirek radi... Sjetim ga se sa sjetom-...svaki put kad imam odrezak za ručak. loše odrezan... Mislim, Mirek bi sigurno to učinio bolje za mene, svoju nevjestu! =)



LoSoSs vOLi kOMenTaRe (2) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>