fish!
fish!
square square
utorak, 11.01.2005. - 17:08
ali ja bi vaaaan... *kašlj kašlj* (joj, gle, jel ovo komad pluća?! nee.. izgleda kao puž..?..?..)

Ovako stvari stoje. Službeno sam bolesna.. Zaključujem po slijedećem:
- jučer sam došla na vrijeme na dogovor (jutarnja kava na faksu) - jesam li spomenula da nikad, NIKAD ne dolazim na vrijeme, pogotovo ne UJUTRO...

- danas sam došla pola sata ranije- a stvarno sam se razvlačila, dugo budjenje, protezanje, prešetavanje u pidžami, vegetiranje, pomno biranje garderobe... kupovanje peciva (koje sam jedva progutala..tražim nešto tekuće)... i onda URANIM na faks. Jesam li već spomenula da ja KASNIM? Da nikad nikad NIKAD ne uranim?!? za boga miloga...

- pluća mi počinju smetati- koja im je uopće svrha ako ne obavljaju svoju dužnost, nego samo potiču na iritantno kašljanje?!

- jučer sam oko 20h imala temp 37.2 Po meni to nije temp, pa se nisam obazirala. Kojih pol sata kasnije bilo je 37.4. Onda sam postala opsjednuta mjerenjem temperature pa sam je mjerila svakih pola sata.. ili češće..po potrebi..

- strgala sam ekran na maminom mobu (cigla od nokie 3210 jer sam ja opet zametnula svoj punjac..), ali sam onda imala vec temp 37.6, pa sam mislila da se mama neće ljutit na jadnu bolesnu kćer. Rezultat: "imbecilko!" "ali mama, ja sam bolesna! mob je sam pao na pod.." hm..da. Mama me šopa sirupom protiv kašlja (Sirup islandskog lišaja--finooo.. postoji li kakvo ograničenje ..manje od 1 boce dnevno? damn..)

- oko 21 je tep bila 37.8. Bila sam ponosna na nju- tako krasno je napredovala! Onda sam otišla na spavanje (?) (u devet navecer?).. provjerila jos jednom stanje bloga-ne radi...

- čitala knjigu u krevetu, da je danas mogu vratit.. 22 h- temp 38 i stagnira. A tako je krasno krenulo.. Primjećujem da se smrzavam ispod dvije deke, a ruke su mi mrzle i tresem se.. hm.. možda da još jednom izmjerim temp??

- 22:15-- 38

- 22:30-- 38

- 23:00 --38.2--znala sam ja da mogu bolje od 38! hehehe

- na kraju sam otposlala tonu poruka na iritantnom burazovom mobu koji ne moze slat spojene poruke, ni primat doticne ("nekompatibilan format poruke"). Rijetki su odgovorili.... zaspala oko ponoci (temp. 38.3! ha!)

- ujutro se probudila mokra.. zrigala bi se kad bi imala kaj.. i gdje.. malo je nezgodno na faksu. a moram na faks, jer ako ostanem doma, onda sam bolesna. A ako sam bolesna i ostajem doma, onda ne mogu van. I tako kljucam na avertebratima, zaspala sam dvaput, probudilo me kašljanje (vlastito), progutala sam cijelu tablicu Neoangina samo da smanjim kašljanje..

A šta je to vani?!? Vani je u četvrtak u KSET-u nastup fenomenalnog SKA benda (moram ih hvalit, hihi, a i zaslužuju to.."Sviramo neku melodičnu mješavinu ska-reggae-funky-fusion-swinga..."-zakon su! =)) nan_deSKA?! i još jednog njemačkog benda Jamaram (reggae, ska, i ostalo). Ulaznica 25 kn, preporučam!

Ma joj, a mislim da ću i vikend provest doma iskašljavajući pluća i vadeći natuknice iz predosadnih beskralješnjaka.. Jao, sudbo kleta.. Žarnjaci i kompanija me zovu.. (nisam se makla dalje od Hydrozoa.. status quo..)

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (8) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>