fish!
fish!
square square
nedjelja, 02.01.2005. - 18:58
Bratislava- been there,, done that!

e ovako--ovog ima jako jako puno, al mi se nije dalo cenzurirat samu sebe i izbacivat dijelove, pa su stvari uglavnom podijeljene u odlomke s podnaslovima..pa koga kaj zanima-nek čita =) i sretna Nova svima!


Uf, eto me natrag! I naprijed-(ipak zakoračih u novu godinu)!
Opis ovog nadasve zanimljivog putovanja započinjem sretnim okolnostima koje nas snađoše već na polasku. Već sam spomenula da sam bila u istom busu ko i brat. "Ali, niš ne brini, sigurno ćete sjedit na različitim dijelovima busa", reče tip u agenciji. Brat je sjedio 2 sjedala ispred mene. Dobra stvar je što mi to stvarno nije smetalo, obzirom da je on bio sa svojim društvom, a dijelilo nas je i izuzetno bučno i pijano društvance iz Slavonskog Broda (s kojima smo se Zubalo i ja, naravno, odmah skompale i tako si osigurale neograničene količine besplatne cuge do kraja putovanja =)) i stepenice (mi smo bili na gornjem katu). Nadalje, od 20ak buseva koji su putovali bilo za Prag, bilo za Bratislavu, bus br 19 (naš bus), nosio je natpis Ninotours.



LoSoSs vOLi kOMenTaRe (9) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>