fish!
fish!
square square
petak, 24.12.2004. - 23:35
Booožić

Pronašla sam čestitku prepatetičnu da bi ostala nepoznata široj javnosti.. daklem, *khm khm*: "Koliko iglica ima bor, koliko pahulja nebom leti, toliko zdravlja, sreće i lijepih snova neka Vam donese Božić i Godina Nova!"

Da, i ja vama =)

Još imam sat vremena za napisati popis želja. (Istih sat vremena dijeli me i od mesa i ostalih neposnih zalogaja-hehe..)

Dragi Djedice,
nije da sam se ove godine trudila biti posebno dobra, ali nisam valjda bila ni tako grozna.. Mislim, nisam nikog ubila, i pogledala sam puuuno američkih filmova o tebi. Naravno, vjerujem u svaki kadar, makar oni sobovi izgledaju stvaaarno preumjetno..

Ove godine bi htjela:
- zdravlja, sreće i lijepih snova koliko iglica ima bor i koliko pahulja nebom leti
- što manje prisilnih izlazaka iz toplog mi krevetića dok je vani mrkli mrak
- sretne penzionere koji će lebditi na oblacima sreće i tako ne koristiti sredstva javnog prijevoza
- što više praznika i neradnih dana
- snijeg na snjegopoželjnim mjestima - nema bljuzge, samo snjegovići
- manje predsjedničkih reklama Jadranke Kosor jer na njenu slikicu dobijam silovitu potrebu za ..bljuvanjem
- možeš smanjit i Mesića na televiziji, mislim, kad si već kod toga
- što manje tvrdokornih mrlja tako da se prestanu reklamirati "jedini efikasni deterđenti protiv tvrdokornih mrlja"
- što više komentara na mome blogu (hehe), a i na tuđima, ako ih to veseli
- da završi Big Brother što prije i da ne bude novog
- da ne krepa bus do Bratislave..ni na povratku..e, i da ne zakasnimo na njega..ili udjemo u krivi..
- puno para za malo truda (kako prizemno..ah, znam)
- manje gužve u Konzumu jer čekam cijelu vječnost da dodjem do blagajne..ako preživim prolazak kroz one police..
- one stvari koje sam ti već prije spominjala (znaš, ono.. *namig namig*)

I daj da se svima ispune želje i da svi budu sretni i da bude puno pahulja i borovih iglica! =)


LoSoSs vOLi kOMenTaRe (4) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>