fish!
fish!
square square
utorak, 14.12.2004. - 22:49
izvjestaj iz gomile

Vratila se s tribine. Naguravanje za potpis bilo je prebrutalno. (Pogotovo zato kaj znam da gro ljudi nije ni bilo na predavanju- vidjela sam ih dok sam pijuckala caj u predvorju, hihi). Ah, ta gomila. Osjecaj bliskosti u gomili je neusporediv.. Miris svjeze oprane ili smrad masne kose.. Nos koji naginje samponskom mirisu.. Netko ko se na desnom krilu probija prema slobodi, pa ostatak gomile gubi stabilnost.

Podsjetilo me na drage nam penzionere- tocnije, krdo penzionera koje u zastrasujucem stampedu juri prema SDP standu sa besplatnim SDP kisobranima lose kvalitete. I mene koja se, nepazljivo, nalazim u blizini doticnog standa. I koja ostajem bez uporista, tla pod nogama, pola skalpa...ali sam zato dobila kisobran ;) Penzioneri su dobili po 3-4 ("za unucad, sina, jetrvu..")

Enivejz, vratimo se danasnjoj gomili. Krajnje agresivna. Bori se za potpis iz tjelesnog. Imala sam neodoljivu zelju gurnut prvog susjeda uz "sorry, nesto me gurnulo" i gledat koliko ljudi ce popadat. Kako ono idjase ono fizikalno pravilo: Cestica (osoba, jel) pogodjena titrajem (drugom osobom koja pada jer ju je netko gurnuo, hehe) prenosi titranje (padanje) na susjedne cestice (svi padaju). Hm..koliki postotak gomile bi pao? Sto bi ih zaustavilo i kako? U kojim smjerovima bi se sve širilo padanje?? Hmm...
Na zalost, nisam nasla zrtvu koju bih iskoristila u eksperimentalne svrhe..
Znanost je ostala uskracena za jos jedan (vrlo bitan!) podatak!

Na slijedeću tribinu furam kacigu i štitnike.. Vidim da faksu nije bitna moja sigurnost.. (za slucaj da netko uzvrati udarac pri provodjenju mog istrazivanja, hehe)

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (3) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>