fish!
fish!
square square
nedjelja, 12.12.2004. - 19:40
Losossove filmske kritike

Kralj Artur. Jest, Artur se piše.. Hrvatska verzija. =)
Spektakl u kinima. Kobilino zubalo, Fikuss i ja u kinu, i Zmajcek koji je taman bio u posjetu Lijepoj našoj. Mislim da je požalio što je to gledao u kinu s nama. Isto kao što su požalili ostali ljudi-hihihi.
Bila je slična situacija kao ona kad smo Kobilino zubalo i ja kod frenda gledale Spiderman 2, pa nas je ovaj više puta skoro izbacio van zbog kvarenja općeg dojma i neprekidnog cerekanja. Izmedju ostalog, ja sam provalila da je negativac u prvom nastavku bio dr.Evil, a Spidermanov ujak, ujo Ben iliti uncle Ben podsjetio me na ona kineska jela. Iliti jela iz Kitajske. Toliko smo se cerekale da dijelove filma nismo nismo ni vidjele. Takodje ne kuzim kako onom zlocestom liku nisu otkazali mehanicki krakovi kad je pao u vodu.kratki spoj? hrdja i korozija? nista..
Nego, Kralj Artur. Da ne prepričavam cijeli film, spomenut ću samo meni nerazjašnjivu enigmu. Vrata. Naime, postoje u filmu ta vrata. Na stoljetnom ogromnom zidu koji dijeli sjeverni dio V.Britanije od južnog, odnosno okupirano od neokupiranog područuja. E sad, nakon stoljeća i stoljeća što ta vrata stajahu zatvorena, otvoriše ih uz pomoć 2 snažna tegleća konja, prilično ljudi i ostalih pomoćnih alata (poluge, bičevi za tjeranje ljudi i konja i sl.). Jes, sve ok. Shvaćam ja- teška čelična vrata, paučina, hrđa i korozija, teško se to otvara, treba snage, treba muke.
Ono što ne razumijem je slijedeće- kad na kraju Artur sam ostaje obraniti teritorij, vrata se sama od sebe otvaraju, on izjaši na konju, u punoj ratnoj opremi. Vjetar puše pustopoljinom i vijori one njihove zastavice na kopljima. Je li vjetar otvorio vrata??
Pljune Artur u lice glavnom zločestom (pozdrav ljudima koji nisu gledali film, a namjeravali su), vrati se natrag iza zidina. Ulazi prva horda zločestih. Vrata za njima se (sama od sebe?!?!!) zatvaraju. Zločesti poklani. Vrata se otvaraju (kako?!?!?). Ulaze opet zločesti, vrata se zatvaraju.
E sad, ili su u medjuvremenu tako dobro podmazali ta teška čelična vrata da ih sad i vjetar može otvarat i zatvarat po potrebi, ili je Artur ugradio daljinsko otvaranje i zatvaranje vrata, ili je nabavio krdo mutiranih hrčaka kojima zapovijeda putem mentalnih valova. Telepatija- i ovi otvaraju vrata, mahnito trčeći po kolutovima koji su nama nevidljivim i nedokucivim mehanizmom povezani sa zupčanicima, koji onda otvaraju i zatvaraju vrata.
Ako neko zna, molim da se javi. Zahvalna sam na svakom objašnjenju.

Sada bih spomenula i malu nelogičnost da ova glavna ženska govori savršen engleski (koji je u filmu u biti latinski, jelte, ali zbog ukljucenog simultanog prevoditelja cujemo ga kao engleski, kao i u ostalim holivudskim filmovima), dok cijelo njeno pleme natuca taj engleski, i govori neki svoj primitivni jezik, staroplemenski. Kako, o kako je ona naučila engleski?? Moja majka evo hodi na tečaj engleskog mjesecima i jos uvijek piše "Hii wos seaing the sunset yesterrday".
Poslala bih ju učiti u to pleme engleski, ako je moguće....

Do iduće filmske kritike.
Pozdraf od Losossa!