fish!
fish!
square square
utorak, 05.10.2004. - 01:20
Stjepko

upravo sam skužila da sam prošli post objavila u 00:07.. ko neki bond, james bond, samo kaj imam previše nula..
Skoro sam zaboravila spomenuti Stjepka. Našla sam ga nedavno na jastuku. Mislim da ga je Nedjeljko poslao, jer je imao isto šest nogu i krila.. Ali Stjepko je imao nešto podlo u očima. Mislim da me grizo ponoći. Jadan Nedjeljko. Misli da je Stjepko njegov prijatelj i da je dobar, sigurno ga je zato i poslao, jer zna da sam tužna jer nema njega. Ali Stjepko je u biti tip bića koji je pokvaren do srži, ali izgleda slatko, sa onim svojim nevinim ticalima i ljupkim zelenkastim oklopom.
Al znam ja da je on u biti ZLO! Zato sam ga stavila u kutijicu... Kasnije sam ga poslala istim putem kao i Nedjeljka..kroz prozor.. Ah, Nedjeljko.. Jednostavno sam tako prokleto tužna kad mi se netko samo prestane javljat. I tu ne mislim samo na Nedjeljka-The Eerie Butterfly (kako ga je nazvao moj frend), nego na prave ljude..
Al neću sad o V. i R. jer ću se opet zbedirat ko dehidrirana deva.
Opet me starci proganjanju da odem komit. Ponekad posjećaju na inkviziciju... a brat je ko oni špijuni kaj dojavljuju razne gadosti tipa "ona je na internetu na kompu u mojoj sobi i ne da mi spavat.." A faking modem tuli svaki put ko krdo promuklih žaba kad se priključujem. Samo očekujem napad staraca. Spremam se za ofenzivu "evo još samo da za faks nekaj provjerim..". Juhuhuuu-zahvaljujući step-by-step uputama (HVALA), nadam se da sam utišala kreštavu simfoniju. Al svejedno moram ić..
Možda sretnem još kojeg Nedjeljkovog prijatelja i noćas se ne zbediram zbog R. ili V.
Jadno. =)

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (3) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>