fish!
fish!
square square
subota, 18.09.2004. - 23:02
jad i bijeda-again

23:02 h, ja opet doma. Koliko nisko mogu pasti?? Ali da-mogu još niže od ovog! Kako?-pita se znatiželjni čitatelj. Zar nije dovoljno jadno da osoba koja je dala ispit u petak i inače uživa u čarima života i alkohola (pogotovo vikendom) evo i drugi dan ovog vikenda provodi navečer doma?-nastavit će čitatelj sa upitima. Gdje je tu socijalizacija, prijatelji, limenke, flaše?-čitatelj se počinje uzrujavati. Kako je moguće da tako mila i draga i pametna i skromna osoba sjedi trijezna u SUBOTU navečer doma, za kompom, sama? I još uz to tvrdi da to nije najgori dio ove šokantne spoznaje??-čitatelj je ozbiljno uzrujan i zabrinut.

E pa.. moguće je. Iz jednostavnog razloga što moje drago društvo doma štreba za ispite i otkantali su i mene i moj celebration-mood. Okrutno i bezosjećajno. Kao da su naišli na jadno izgladnjelo pseto koje ih gleda molećivim pogledom svojim ogromnim vlažnim očima, i onda ga odvalili vojničkom čizmom sa extra bodljama na površini. Šmrc....

Ali tu mojoj bijedi nije kraj. Jer što je jorz truly radila do sada?-gledala Big Brother.
Da..znam..sramim se.. Toliko sam nisko pala..da. Jama u jami. Ono kad padneš na dno neke rupčage, i misliš si, eto u blatu sam, prljava i ono-blatna, na dnu jame, septičke po mogućnosti, a onda skužiš da jama u biti ima rupu pa padneš još dublje. U područje prethistorijskih govanaca-ako ćemo već o jami septičkoj. Gledala sam Dozvolu za brak, pa me eto inspiriralo.. Onaj dio kad je jama malko poplavila dvorište.. whatever.

I mislim si--"get a life! otplivaj od toga! be strong!" ali NE MOGU! Gledam ko kreten u ekran i razmišljam si da kaj su uopće išli radit to sranje od reality showa kad to nitko neće gledat, mi nismo nacija za to, nismo glupi ko Ameri da gledamo tuđe živote umjesto da živimo svoj. Da..koji bi jadnik to gledao, jel?

I tako..sad sam uspjela ovo napisati. Promijenila sam ekran u koji buljim i sad se kao osjećam puno bolje. Yeah wright!

Zamišljat ću da se sad negdje van opijam..sljedeći stupanj tečaja "kako biti luzer".
Ma ima još ljudi doma, jelda? Koji bulje u ekrane..? Eh..--jednostavno smo takva nacija! =)



LoSoSs vOLi kOMenTaRe (0) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>