< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Moja abeceda

A-aerodrom,auto,autobus, artičoka(xd),Apolonija, Ankica
B-banana,bljak,
C-car,carstvo
D-drakula(xd),dinamo,Duje,Domagoj,
E-evanescence,ela
F-folirant,fikus
G-goran (moj ujak),grad
H-hamburger,halloven,hard rock
I-indijanac,Ivan, Inga, Igor, Ivana(teta)
J-jabuka,jama,Josip(joja),Jelena, Jozefina
K-kulja,klapa
L-link,lipa,Leonarda
LJ-ljubomoran,ljubav
M-mama,marte, mir, Mario
N-ne,nadnarav
NJ-njihanje
O-obitelj,opatija
P-prostor,prazno
R-riba,rak
S-starke,sara(MAJA AK ČITAŠ OVO ZNAŠ NA KOG MISLIM),Silva(dada), sestra
T-traka,tina, tata
U-uvoz,utroba
V-vladar,vladavina,Vito(ujak)
Z-zlato,Zdravko(ujak)

Ja Ja Ja I sAmO jA

ime:Ivan
prezime:nije važno

što slušam:Avril Lavigne,
Evanescence,nickelback,
sether,breaking benjamin,
haustor,hladno pivo,MCR
S.O.A.D.,linkin park ,kaiser
chiefs, pekinška patka,
fraktura mozga,revolts,
Sweeney Todd,lustra,lordi,
ramstein,motus,children of
bome,kiss,nirvana i kid rock


što volim:volim avril lavigne,
autobuse,vlakove,tramvaje,
kompjuter,msn,ljude koji su
normalni i samog sebe

ne volim: narodnjake,
dvolične ljude,rapere,
ljude koji su nasilni i to.

imam puno slika od avril i to je to

linkovi

Blog.hr
dorsica
forična od forične cure
dizajni forever
spotovi
cura najbolja frendica
ovo je blog od kojeg sam uzeo ovaj dizajn
cura od stila lol
my sister
ninica
emo girl
ana ana crna ana xd
Arsenal-Croatia Site
Arsenal-Croatia forum za navijace i simpatizere Arsenala ^^

moja lampa


Get Yours @ NackVision

ponedjeljak, 05.01.2009.

Sa zakašnjenjem sretna nova 2009

Ljudi evo me sa malim zakašnjenjem.
Buljim u ekran i neznam kaj da napišem.
Pa ću napisat želje:

Želim proć s pet xd ali ne s pet nula.
Želim da Avril dođe u hrvatsku.
Želim da upoznam tatinog prijatelja iz hladnog piva.
Želim da mi 2009 bude najbolja godina
i zadnja želja da si želim da mi se sve ovo ispuni.


Evo jedan kratak postić ajde čujemo se do sljedećeg posta.



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.