< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Moja abeceda

A-aerodrom,auto,autobus, artičoka(xd),Apolonija, Ankica
B-banana,bljak,
C-car,carstvo
D-drakula(xd),dinamo,Duje,Domagoj,
E-evanescence,ela
F-folirant,fikus
G-goran (moj ujak),grad
H-hamburger,halloven,hard rock
I-indijanac,Ivan, Inga, Igor, Ivana(teta)
J-jabuka,jama,Josip(joja),Jelena, Jozefina
K-kulja,klapa
L-link,lipa,Leonarda
LJ-ljubomoran,ljubav
M-mama,marte, mir, Mario
N-ne,nadnarav
NJ-njihanje
O-obitelj,opatija
P-prostor,prazno
R-riba,rak
S-starke,sara(MAJA AK ČITAŠ OVO ZNAŠ NA KOG MISLIM),Silva(dada), sestra
T-traka,tina, tata
U-uvoz,utroba
V-vladar,vladavina,Vito(ujak)
Z-zlato,Zdravko(ujak)

Ja Ja Ja I sAmO jA

ime:Ivan
prezime:nije važno

što slušam:Avril Lavigne,
Evanescence,nickelback,
sether,breaking benjamin,
haustor,hladno pivo,MCR
S.O.A.D.,linkin park ,kaiser
chiefs, pekinška patka,
fraktura mozga,revolts,
Sweeney Todd,lustra,lordi,
ramstein,motus,children of
bome,kiss,nirvana i kid rock


što volim:volim avril lavigne,
autobuse,vlakove,tramvaje,
kompjuter,msn,ljude koji su
normalni i samog sebe

ne volim: narodnjake,
dvolične ljude,rapere,
ljude koji su nasilni i to.

imam puno slika od avril i to je to

linkovi

Blog.hr
dorsica
forična od forične cure
dizajni forever
spotovi
cura najbolja frendica
ovo je blog od kojeg sam uzeo ovaj dizajn
cura od stila lol
my sister
ninica
emo girl
ana ana crna ana xd
Arsenal-Croatia Site
Arsenal-Croatia forum za navijace i simpatizere Arsenala ^^

moja lampa


Get Yours @ NackVision

srijeda, 15.10.2008.

Moj dragi razred

Razred je inaće ko razred tolko kolko miran xdrofl.
Profesori su ok ali razrednica je najbolja vodi nas u kino itd.party.
B: Max-malo nemiran al ok dječačić.1
Lucija-mirna mala dijevojčica,btw odlična je učenica.2
Lucijan-ok lik voli se igrat lovice i ledene xd.3
Marijan-isto ko i Lucijan xd.4
Karlo-mali naranđasti vražičak xd bez uvrede Karlo.5
Ana 1-draga i pametna djevojčica xd.6
Ivan (me)-ou jea pametan, dosadan, imam dobar glas i rockercicwink.7
Luka 1-mali štreberko bez uvrede Luka.8
Niko-vražićak ali je lik dosadan i sluša rap a znate kaj je meni rap i to ja ne volim.9
Antonijo-i don't have comment.10
Franka-xd mala mirna dijevojčica i pametna je.11
Maja-moja partnerica na plesu i jako dobra frendica poslušna i dobra učenica12
Vijeko-car nad carevim smiješan je i čudan xd.13
Andrija-mali štreber bez uvrede Andrija i pravi se važan to mi ide na živce.14
Robert-mali ali pametan smiješan, čudan i to je to.15
Filip-car ali malo napastan xd.16
Patrik-ima problema tako da ni za njega nemam komentare.17
Ana2-jedno od smiješnih i najglasnijih u našem razredu i jako je čudna bez uvrede Ana.18
Marta-jako dobra, šutljiva i druželjubiva djevojčica.
Stijepan-bez komentara.
Iva-raspravljačica i sudjeluje u večim raspravama.
Klara-jako mala šutljiva ali druželjubiva.
Ante-pravi se važan i dvoličan je
Luka2-dvoličan je nemam kaj za nadodat
Viktor-dvoličan je ali ok je

Jedan malo dugačak post ah kaj će te barem da nadoknadim evo sad znate o mom razredu dosta gluposti i ne gluposti.
Čujemo se do sljedećeg posta byeeeeeeeee i pozzzzić



| komentari (13) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.