< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Moja abeceda

A-aerodrom,auto,autobus, artičoka(xd),Apolonija, Ankica
B-banana,bljak,
C-car,carstvo
D-drakula(xd),dinamo,Duje,Domagoj,
E-evanescence,ela
F-folirant,fikus
G-goran (moj ujak),grad
H-hamburger,halloven,hard rock
I-indijanac,Ivan, Inga, Igor, Ivana(teta)
J-jabuka,jama,Josip(joja),Jelena, Jozefina
K-kulja,klapa
L-link,lipa,Leonarda
LJ-ljubomoran,ljubav
M-mama,marte, mir, Mario
N-ne,nadnarav
NJ-njihanje
O-obitelj,opatija
P-prostor,prazno
R-riba,rak
S-starke,sara(MAJA AK ČITAŠ OVO ZNAŠ NA KOG MISLIM),Silva(dada), sestra
T-traka,tina, tata
U-uvoz,utroba
V-vladar,vladavina,Vito(ujak)
Z-zlato,Zdravko(ujak)

Ja Ja Ja I sAmO jA

ime:Ivan
prezime:nije važno

što slušam:Avril Lavigne,
Evanescence,nickelback,
sether,breaking benjamin,
haustor,hladno pivo,MCR
S.O.A.D.,linkin park ,kaiser
chiefs, pekinška patka,
fraktura mozga,revolts,
Sweeney Todd,lustra,lordi,
ramstein,motus,children of
bome,kiss,nirvana i kid rock


što volim:volim avril lavigne,
autobuse,vlakove,tramvaje,
kompjuter,msn,ljude koji su
normalni i samog sebe

ne volim: narodnjake,
dvolične ljude,rapere,
ljude koji su nasilni i to.

imam puno slika od avril i to je to

linkovi

Blog.hr
dorsica
forična od forične cure
dizajni forever
spotovi
cura najbolja frendica
ovo je blog od kojeg sam uzeo ovaj dizajn
cura od stila lol
my sister
ninica
emo girl
ana ana crna ana xd
Arsenal-Croatia Site
Arsenal-Croatia forum za navijace i simpatizere Arsenala ^^

moja lampa


Get Yours @ NackVision

ponedjeljak, 30.04.2007.

titanic

Moja najdraža pjesma iz najdražeg filma.
Ovo je moja najdraža pjesma iz Titanica.
Titanic je parobrod koj je potonuo u oceanu.
RMS Titanic (poznat i kao SS Titanic) je bio drugi od tri superliner-a, koji su trebali dominirati transatlantskim putničkim saobraćajem. Bio je vlasništvo kompanije White Star Line, a izgrađen je na brodogradilištu Harland and Wolff.1909 godineTitanic se počeo graditi a na izgradnji je radilo 17,000 radnika. Imao je 9 paluba, bio je dugačak 269 metara a težio je 46 000 tona. Titanic je bio najveći putnički brod na svijetu u to doba. Titanic je krenuo iz Southamptona 10. travnja 1912. godine. U toku prvog putovanja, Titanic je udario u ledeni brijeg u nedelju, u 23:40 (brodsko vrijeme), 14. travnja 1912. godine. Potonuo je dva sata i četrdeset minuta kasnije, u 02:20.

U tragediji je od 2,228 putnika smrtno stradalo 1,523 što je jedna od najvećih pomorskih katastrofa za vrijeme mira, te je tim i široko poznata. Titanic je koristio najnapredniju tehnologiju, dostupnu u to doba pa se za Titanic-a vjerovalo da je nepotopljiv. Bio je to veliku šok za ljude, jer je Titanic, uprkos naprednoj tehnologiji i iskusnoj posadi, na kraju ipak potonuo uz velika ljudska stradanja. Olupine broda su 1985. godine pronašli Jean-Louis Michel i Robert Ballard.
Image Hosted by ImageShack.us




















| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.