< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

linkichi=)

prvo cure iz kluba:
emica
lea&nina
ronac
benkica
blogovi koje stalno chitam
toni
4lude
patrisha
ivcy&jaaaaa
ema&lara-neznam kaj je sa njima...
super cura
zakon curecool
mymy
super decko...
romekica....super jecura je ZAKOONNNNNNNN....odite do nje i skuzit cete...ma zakon je...barbaraDinamo blog...odma je superrrrr....torry_girl_marek_ma zakon je...marcela...super cura...reba...luđakinjaiako nije 100000000000god bio kod mene....super je...hancysnow_angel-edita
blogovi na kojima nisam dugo bila al je blog zakonnn
purgerica
super jeeeee
jebenoooolea---zakon cura...hehebabinjak...svratitehehe...navratite=)1.put na njenom mrak blogu...cura ima 1000000komica...=)zakon blog...rihanna svijet

ja...


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



zovem se lorina,idem u 7.razred,zivim u ludom kvartu,treniram rukomet u ZAGREBU,uz rukomet volim i plivanje,kosarku i odbojku.Navijam za najbolji klub DINAMO.Imam hrpu frendica ali izdvojit cu ih nekoliko:IVANA, EMA, NINA, KIKA, RONCA, BENKICA,I VANA,IVA, PATRICIA, ANTONIJA...
i frendova:LUKA, FILIP, DOMY, DOMS, LOVRO, MATA, HEZ, DRAZEN, HABA, KAMPA,...
u zivotu najvise mi znaci mobitel.bez njega nebi mogla zivjeti,kao ni bez frendova/ica.
ima puno stavari koje ne volim ali to pise u drugom boxu.
obozavam lude tulume,bez njih bi svijet bio dosadan
ljubav...nemam bas srece s tim pojmom,ali kad volim onda volim i to traje duze vrijeme.
trenutno nemam decka,jer sam nedavno prekinula s njim.iako on tvrdi da smo zajedno odlucili to,ja tvrdim da sam ja njega spucala jer je to istina.ok,dosta o mom ljubavnom zivotu...
muzika...moja frendica je napisala pijesmu koja pocinje ovako-u mojoj sobi svakoga dana mjuza se prasi od jutra rana...to se odnosi na mene.slusam sve od muzike,iako najvise pop i r n b-a.mogu slusat i narodnjake i metal,jer ne vidi u tome nista lose(iako to bas i ne slusam)

mislim da bi to bilo to o meni.mozda sam nesto zaboravila,ali imate o meni u jednom postu.E DA I PROMJENILA SAM POZADINU,DAL VAM SE SVIDA???????
kisspusek svimakiss!!!!!!!!!!!!!!!

VOLIM,NEVOLIM...I MOJA MALA ABECEDA...

hm,hm,hm...evo vam stvari koje:

greedyVOLIMgreedy-frendice, frendove, shoping, ljubav, RUKOMET, MOBITEL, pizzu, sprite, cool i zabavne ljude, DINAMO, nogometase, tenisace, muziku, svoju sobu, putovanja, decke, casopise, svog zeku, pse, ljeto, sunce, rasku...........


burninmadNE VOLIMburninmad- skolu, glupe, dosadne, razmazene i umisljene cure, hajduk, gljive, bornu zidanica(ne vise), kisu-jesen/proljece, snjeg-zimu, zmije, kukce....,smrdljive ljude, profu iz hrvatskog i profaca iz zemljopisa, cigarete, pusace, alkohol, alkoholicare, drogu, drogerase, kad nemam para na mobu...i jos punooo togayes




MOJA A-B-E-C-E-D-A

A-antonija-najbolja osoba koju sam ikada upoznala(najbolje me poznaje)
B-budala-tu rijec koristim s-t-a-l-n-o, bolero, benkica-super, zabavna cura(zadovoljna sada???)
C-cipele-mrzim ih
Č-čizme-obozavam ih
Ć-ć-obozavam to slovo,stalno ga izgovaram
D-deda-nama rijeci,osim da imam najboljeg dedu na svijetu
E-ema-najljepse ime,i moja najbolja frendica
F-fran-decko koj mi se svida
G-gluposti-to stalno radim
H-HRVATSKA-zemlja u kojoj zivim
I-ivana k. i ivana s.-osobe koje me najbolje podnose
J-jelena-m-r-z-i-m tu curu
K-kremsnite-najfiniji kolac na svijetu
L-lopta-s njom sam rodena,bar mi tako govore
M-mobitel-bez njega nebi mogla zivjeti,obozavam ga,on je moje naj naj draze
N-nina-uz emu i leu moja najblja frendicaa u klubu
O-operacija-nikada nebi na operacij,to boli
P-patricia-najbolja cura koju sam ikada upoznala,pircing-pupak ili nos,al tata neda
R-rihanna-najbolja i najljepsa pjevacica
S-slatkisi-njama-njama,obozavam ih
Š-škola-bljak,nemam druge rijeci za to
T-treninzi-obozavam ih jer su vezani za sport koji volim. tata-moja najdraza osoba na svijetu
U-unfaitful-najbolja pjesma,uz nju me vezu lijepe uspomene
V-vikend-bez njega skola bi bila svaki dan i to bi me ubilo
Z-zidanic-moj bivsi
Ž-žrk zagreb-za njega živim

evo ljudi,moja mala abeceda ali bez đ i dž jer sam se jeva ovog sjetila

Make Glitter Graphics @ AIM-Dollz.com

slichice=)

Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
sladak par,ne???
Image Hosting by Picoodle.com
najbolja glumica svih vremena
Image Hosting by Picoodle.com
i najbolja serija-OTH
Image Hosting by Picoodle.com
on je definitivno najsladi i nabolji glumac
Image Hosting by Picoodle.com
koje tijelo,uauuuu=)-obozavam gaaa
Image Hosting by Picoodle.com
ko bi drugi nego Balić
i...
Image Hosting by Picoodle.com
ljevoruka bomba Mirza Džomba
i jos neke stvari:
Image Hosting by Picoodle.com
nema sta osim:DINAMO VOLIM TE!!
Image Hosting by Picoodle.com
WELCOME na moj blog
A SADA PAR 100postotnih-
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
anđeo;i to moj
Image Hosting by Picoodle.com
I
Image Hosting by Picoodle.com
oboje je ziva istina
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
srv=img02&img=/7/2/1/f_awes6drtfi_c21dm_095c362.gif" target="_blank">Image Hosting by Picoodle.com
srv=img02&img=/7/2/1/f_127cai_c21dm_61b3177.jpg" target="_blank">Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com






mislim da je to to,i ako sam nekoga zaboravila nemojte se ljutiti!!!!mahwave






srijeda, 27.12.2006.

jebes naslov,vazan je tekst dolje

love is the name,
sex is the game,
forgate the name,lets play the game!

tko je sada ti se cudis,
od mojih poruka ludis.
ni dan ni noc nemas mira
jer mobitel neprestano svira.
ja te volim ti me shvati,
poruke ti moram slati!

kazu ljudi da je ljepo u raju,
a ja bih rekla da je ljepse u tvom zagrljaju!

dok sjedim i ovo pisem,
dok placem i suze brisem,
dok me tvoja daljina boli,
znaj da tebe na ovom svijetu i netko voli!

suvremenoj djevojci je potreban jedan dobar,
cvrst,
vlazan
i nadasve postojan...
RUZ ZA USNE!

falis mi cijeli dan,
cekam da te vidim,
da udes u mene,
da dodem na tebe,
da spavamo zajedno,
da postanemo jedno,
...VOLI TE TVOJA PIDŽAMA!


volim kad udes u mene,
u mene malu..,
kad udes prvo se najezis,
a poslje ti je toplo i vlazno,
volis skakati po meni i ja
tebe volim spricati...
P.S.VOLI TE TVOJA TUŠ KABINA!


prija ti moj dodir i
njeznost kada se obavijam
oko tvog tijela,
postoji li lijepsi osjecaj kad si gol
a ja na tebi!
VOLI TE TVOJA VJERNA...
DEKA!


en ten tini,pimpek ti je mini,
sava raka,ne vidi se od dlaka,
tika taka,nebi ga ni stara baka,
bija baja,mala su i jaja,
tuf,neces dobit muf!


zivim u sali,pisem budali,
jer te volim,jer te obozavam,
imam namjeru da te zajebavam,
ako znas tko pise zajebi ga duplo vise,
pise ti ljubav tvoja,ti pogodi koja!!!!


u tihoj noci dok muzika svira,
zelja za tobom neda mi mira,
samoce puste tako se bojim,
toliko ceznem za poljupcem tvojim!

EVO VAM JEDAN VIC:

A:oces da ti ispricam jedan vic od kojeg ce ti ispast sise?
B:ajde!
A:ma necu,vidim da ti ga je vec netko ispricaonaughtywinkroflsmijeh
kaj nije super vic???ha ha ha.meni je greedyZAKONgreedy!!!!

to sam vam pisala zato sto:1.nije mi se dalo nista drugo
2.nisam znala kaj bi drugo pisala
3.malo smjeha nece ubiti covjeka
uglavnom hvala na komentarima,ocete mi ih i dalje ostavljat poonoooooo?!?!?!?!?!
kaj da pisem u iducem postu?nemam ideja.help mi!!!
idem sada,mislim da je ovo bilo dosta!!!Ajd ljudi komentirajte!!!
pppppppUUUUUUUUfffffffffAAaaaaaaaasvima!!!
manekenke,sO DeEp In LOvE & LiTtLe BlOnD-tnx. za poono komentara i velika pusica i samo tako nastavite(sala mala)
BY-BY!!!!idem njami i party
BY-BY,BY-BY,BY-BY,BY-BY



| komentari (53) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.