< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Sve o meni ( ne baš sve) hi-hi !!! ;)

™ Cuteberries.com - Cartoon Dolls, Cute Disney Graphics, Saniro Graphics, Myspace Pictures, Myspace Codes, Myspace Layouts, Myspace goodies, Myspace stuff and more ! ™

Linkovi

Blog.hr

moji najblogichi!!! :)

kula...

Naravno nešto i o meni !!

IME : Lora

PREZIME: ------

GOD: u prvom mjesecu cu 14 idem u 8 r.

HOROSKOP : jarac

GRAD : Križevci

OCI , KOSA : plava kosa i plave oci !!!

KUCNI LJUBIMAC : Tibi , pas

GLAZBA :Sve osim narodnjaka i metala !!

MOTO : Uzivaj u zivotu i nedaj da te mlala pogreska omete !!! smijeh







utorak, 10.10.2006.

evo i mene !!!

Svaki dan čitam postove od mojih frendica.
I svaki put kad dođem u školu ispituju me zašto ja ne napišem post ,
a ja im kazem da mi se neda i da nemam vremena !!!!
Ali sam malo bolje razmislila i shvatila da ja ubiti
ima više slobodnog vremena od njih .
I tako sam sad pišem post !!! rofl
Evo u skoli je ok!!
U ljubavi je tak-tak . rolleyes
u prijateljstvu SUPER a u odnosu
s roditeljima koma !!! headbang
Vecina mi mojih frendica govori da
ja imam SVRŠENI zivot ,
ali one nemaju pojma kakv je moj život zapravo!!!
Ja imam usran život !!!!
Mislim imam sve što mi treba u
smislu materijalnog a i više!!!
Ali nitijedna frendica me ne razumije !!!!
I one sve govore da me potpuno razumiju ali moš misliti....
Joj neda mi se više pisati !!! Zlo mi je više kad se
sjetim mog zivota!!! Ajde uživajte kiss kiss rolleyeskiss



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>