< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

hello na ovom blogu možete saznati sve i svašta što mi se da pisati i tak da ne nabrajam



Get your clock at CompleteMyspace.com







Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



myspace layout

myspace layout


Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace

Myspace


MySpace

MySpace






Bigoo

Bigoo



image hosting file

image hosting file




srijeda, 25.04.2007.

ha ha cijepljenje

thumbupthumbupthumbupdanas u školi je bilo zakon svi su se cijepili osim mene andy skoro da nije pobjegla kad je vidila
iglu...eekeek

svi su se uplašila a ja sam samo gledala i smijala se svemu pogotovo andy ha ha deadzujo
danas me je glupa janka opet stavila da sjedim u zadnjoj klupi zbog glupog vladike.
mamu mu jebem!!!!!bangbangyesyes
ali ja cu se i onako vratiti u petak gdije sam sjedila jer ne mislim tamo ostati..yesyeswinkwink
i da igram kao zamjena na utakmici
na jugu II dođite ako možete!!!yesyesmahmahthumbup
eto to je sve za danas aj uživajte..mahwavenamcorthumbupthumbup



| Reci nešto pametno… (5) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.