< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

hello na ovom blogu možete saznati sve i svašta što mi se da pisati i tak da ne nabrajam



Get your clock at CompleteMyspace.com







Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



myspace layout

myspace layout


Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace

Myspace


MySpace

MySpace






Bigoo

Bigoo



image hosting file

image hosting file




utorak, 24.04.2007.

vice

mujo i haso:dosla fata muji u bolnicu i isprica mu:danas kad sam isla tebi ja sjede u taxi i skuzim da mi nema novcanika kad ja kažem onom taxistu da nemam čime platiti on kaže nema problema sve čemo se mi dogovoriti
kad on skrene lijevo i kaže sad da se dogovorimo očete mi popušiti ili mi popušiti.
i koju si mu zapjevala
pa misliš da je meni do pjesme mujo kad si ti u bolnici..zalivenzalivenwinkwavemah
t color=#



| Reci nešto pametno… (0) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.