< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

hello na ovom blogu možete saznati sve i svašta što mi se da pisati i tak da ne nabrajam



Get your clock at CompleteMyspace.com







Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



myspace layout

myspace layout


Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace

Myspace


MySpace

MySpace






Bigoo

Bigoo



image hosting file

image hosting file




utorak, 24.04.2007.

danas totalno guba glazbeni!
danas napokon nije bilo sliške i bilo je super s nekom zamjenskom uči.
dok bije dosao tajniki i rekao nam da se od nas ništa ne čuje kao u zbornici i da sutra imamo cijepljenje javim kak je bilo!
napokon sam se naučila penjti na vrtič ali je još to uvijek veliki problem postoji kako siči.
i da sada mi se nsj više sviđa sead.
i još jedna vijest celikov nije neki nowavewave ja i andy smo ga slučajno vidli.!yesyeseek

aj svima pusa!!!!!!kisswavewaveyeswink




















| Reci nešto pametno… (0) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.