Patsy&Eddie

srijeda, 02.02.2005.

NOVI POST - NOVI ČIR

Evo, ispunila sam ti želju i sredila da blog da izgleda barem donekle privlačno kao nekad (donekle jer više nemamo onakvih fotkica od frajera) i moram priznati da sam se dobro namučila. Čak mi se čini da ću morat ovih dana do frizera sam dobila sijede. Najviše me nevira kaj smo izgubile sve komentare, naročito one za tvoj rođendan. Što se tiče inspiracije, mislim da nam je to samo prolazna kriza koja će završiti ovaj vikend nakon kaj se po drugi put zabavimo najbolje u životu. Ovim putem pozivam sve koji nikad nisu bili na karnevalu u Rijeci da dođu. Stvarno smo bile na svakakvim zabavama i ludarijama ali Rijeka je definitivno ostala u mom pamćenju kao najbolji provod ikada.
Inače, najljepše se zahvaljujem Bučimiru koji nas vjerno prati u našim suhoparnim razmišljanjima i podržava nas i bodri svakoga dana… ti si naša inspiracija.
Što se tiče mog ljubavnog (ups, odjednom više nije seksualni) života, moram priznat da se osjećam jako dobro, ne bi se usudila reći savršeno (da ne zacopram), ali jako jako dobro. Drž’ fige.
Nisam prestala pušiti, ali sam zato prestala jesti, i čini mi se da sam strašno smršavila. Ali opet s druge strane, mislim da se to događa jer sam u potpunosti promjenila način života (zadnji put sam bila vani prije tjedan dana), i više ne pijem ogromne količine pive. Osjećam se bolje, i ove subote ću s još većim guštom započeti treću pivsku eru svog života. Ovo iščekivanje me ubija. Vrijeme prođi.

Patsy
- 16:51 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>