Patsy&Eddie

srijeda, 02.02.2005.

O.K.

Ok dosta zajebancije..kaj je previse je previse...blog se poceo pretvart u cistu dosadu..gdje su one frajerice iz 12 mjeseca...ili su zaljubljene il su u treretani gdje izbacuju negativnu energiju znojeci se sto na sat i razmisljajuci jebate kad se sredim svi buju moji..naime tak je..(mislim tak si mislim da bu tak)
Ms. Eddie..je zavrsila sa svojim poslom u uredu necega RH....vraca se u šank i uci za ispite...pih i to ti je danasnji student...kao ono nema vise zajebancije samo od sada ozbiljno...ogranicenja jedna ogranicenja druga...nis pil vec dva tjedna nis..jer sam prestara da padam dok hodam..jer ja zapravo ne znam pit...tj. stat...pa sam i to ogranicila jer nije lijepo za vidjet..ogranicila sam unosenje hrane u zeludac jerbo za neko vrijeme ni to ne bu lijepo za vidjet..seksa sam se odrekla prakticki vec u devedesetima, sexa u 21. st il se ne zelim sjetit il se jednostavno ne sjecam (hm..to je lijepo za vidjet..al ja nisam normalna)...
odrekla sam se gledanja televizije..jel kaj bum mladost provela na crvenom trosjedu...mogu sam rec hvala bogu da u subotu idemo u rijeku.da stavimo maske i da sve vratim na staro.


eddie
- 16:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>