Patsy&Eddie

četvrtak, 27.01.2005.

FRAJERICA

Odlucila sam prekinut šutnju i napokon napisat nešto...naime o cemu se radi....mislim da sam se otkrila i da vise ne mogu glumit frajericu iza ekrana...sve ono što sam htjela bit i kak sam si zamislila palo je u vodu..ja jednostavno se ne mogu opustit..ok počela sam ucit i prestala pit..(do Rijeke)...nakon posla odmah idem doma....vlastitu sobu više ne mogu vidjet..kao što znaš ja i Centar Tuhlja smo se upisale na fitnes i na aerobik..jedan dan jedno drugi dan drugo....prakticki sam ono s cim smo se sprdale provela u djelo...bole me misici od vrata do gleznjeva..jedva hodam...ja mrzim orbitrek...a tip ga cijelo vrijeme forsira...jucer me natjero da napravim tocno 150 trbušnjaka...provele smo u teretani 45 minuta...a jedva smo doma došle.nakon tog je rekao da je nama jasno da se do nekih rezultata ne dolazi u dva mjeseca vec dugorocno i onda sam popizdila...jebem ti zivot znaci da bih se ja osjecala dobro prakticki bih slijedecih 10 godina trebala provest u smrdljivoj teretani..bar svaki drugi dan da odrzim formu..i da budem fit..i da budem sebi i drugim zgodna...jos na kraju sam razivcanila kad sam dosla doma..i kad sam se otisla potusirat..da bih izgledala normalno kroz ruku mi prodje najmanje deset bocica..sampona, regeneratora, sredstva za tusiranje..krema jedna, druga....dezic jedan drugi.., gel za kosu i jos par sitnica....samo na taj dio izgubim sat vremena..i kaj onda onda odem spavat...SAMA...nema nikog da me pomiriši a mirišim ko francuska tvornica parfema...i cemu sve to....napominjem..a mislim i znas me da nisam neka fensismensi zenska...kolko onda te zenske trose na izgled..vremena i zivaca...mmm..mislim da me polako pocinje hvatat depresija s kojom sam zavrsila 16.01. il je zbog vremena..nejebice....losih frajera...lijenosti(ne da mi se ucit)..ili zbog loseg vina....pusaeddie
- 16:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>