Patsy&Eddie

utorak, 18.01.2005.

INDEPENDENT WOMAN

Danas sam svečano odlučila skinuti božićne ukrase i ukloniti bor iz dnevne sobe. Kao i svaki ljubitelj živoga uvijek imam bor sa korijenom koji se obično nalazi u prekrasnoj plastičnoj kanti koju svaki Božić moramo omotavati sa hrpom ukrasnih papira kako bi se uklopila u naš stan. Boru je prije sađenja bio namjenjen privremeni boravak u šupi, pa sam ga prije transfera dobro zalila sa dvije litre vode, da se nemoram odmah sutra spuštati u te mračne i stravične prostorije ispod razine zemlje. Pošto posjedujem nadljudsku fizičku snagu (mnoge poznate snagatore sam dobila na ruku), zaključila sam da mi ni najmanji problem neće biti samoj nositi bor sa drugog kata. Međutim, nisam računala na vodu koja se nalazi u kanti, i koja više nije voda nego blato. Taman na prvom katu, kanta mi je zapela za stepenicu (jer mi se ona suha vražja iglica zabola milimetar od oka), i cijeli bor, blato i miljon iglica rasulo se po stubištu. Ni moje nove kojevišenisubijele tenisice nisu bile pošteđene. Cijelo popodne sam čistila stubište. Treba mi muškarac u kući. Zainteresirani nazovite 0800 SNAGA KLADE VALJA. Dok ovo pišem riknuo mi je bojler i više nemam grijanje.

Patsy
- 16:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>