Patsy&Eddie

subota, 15.01.2005.

Kraj jedne ere

Moram priznati da mi ovaj sistem liječenja prehlade alkoholom i cigaretama nije upalio. Dapače, sad osim frtalj plućnog krila posjedujem i prekrasan otisak nečijeg čika, grbu na leđima i naravno, sveprisutnu grižnju savjesti. Nije mi jasno kak ti sada izdržavaš na svadbi, jer sam ja u takvom stanju da me strah pogledat u špigl.
Odlučila sam prestati pušiti. Nije prvi put da sam donjela tu odluku, ali je prvi put da je ovako javno iznosim. Imam cijeli plan. Prvih mjesec dana pušit ću samo petkom i subotom, odnosno kad budem vani. Tokom tih mjesec dana se udajem, jer počinje faza debljanja. Uskoro prestajem skroz, i postajem jedna zdrava ženskica. Samo da se zna, jučer sam popušila tri kutije. To je moj osobni rekord. Moraš me podržavat i hvalit kak sam hrabra. I čestitam kaj sinoć nismo bubunule sa šanka. Idem sad, rukomet je na telki.

Patsy
- 19:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>