u dubini mene

ponedjeljak, 20.03.2006.

'lucidni san'

Topao dan...za nekog time i prelijep.... zar nije cudno kako vrijeme ostaje gluho na nase osjecaje????
-u mom svijetu,u mojim mislima suton je iako nije....u mojim mislima neznam kako ni kada ali dosla sam ti na vrata,pokucala i sad cekam dok okrenes kljuc u bravi .....dok otvoris..... hmm necu ti zamisljat izraz lica kad me ugledas,nezelim to,cemu??? Ionako cu vidjet sve za koji tren.....
-otvaras,u prvoj sekundi si iznenadjen ali kao i obicno cvrst,tren i sekunda su prosli,vec si sabran kao da si me ocekivao.....cudno zar ne???? Dva stranca stoje na vratima....dva stranca koja su nekad bili sve samo ne stranci.....
- da, cudni su putevi bozji.....
-pozivas me unutra..-ne,necu uci,nesmijem,plasim se ako udjem ostat cu zauvijek uhvacena u mrezu vremena i tvog okruzenja.....preteci ce me vrijeme,dok se okrenem proci ce desetljece.....a nezelim to!! Bar tako mislim hmm
- uzmi lagani ogrtac,podjimo prosetat,nismo dugoo....da nismo dugo,sad nemozemo zbog okolnosti a nekad nismo zbog ljenosti....
-osjecam da se osjecas 'cudno'..neznas kako postupiti,neznas da li da sutis ili da pricas kao da nije proteklo toliko vremena??? Neznas da li da me uzmes za ruku ili da jednostavno budemo 'stranci' ???? osjetim titraj,trzavice u tebi...napetost bi se mogla iskruzit......
Zar te strah setnje???
Znam,plasis se onog sto struji medju nama s jedne strane i cinjenica s druge!!
Netrebas mi reci,citam te s lica......
Znam i da nismo zasluzili ovo!!! Prokleto je ovo sve!!! Nemilosrdno smo unistili jedno drugo!! Ustvari ne! Grijesim – ja sam tebe unistila,ti si postupio kako si morao a time unistio mene.......
Znas.... pocinjem jedva nekako,jaooo kako smo samo dosli na ovo??? Onako u sekundi mi prodje glavom jedna prokleta misao..daaa! prokleta je i nek ostane prokleta!!! –prodje mi kroz glavu kako ces nekad istim ovim putem setat mozda kcerku......da li ce licit na tebe??? Ili mozda na nju???? Sina bih ti i nekako oprostila ali kcer?? NIKAD!!!!
- pice je pocelo omamljivat me...ha-ha kazes mi da sam krenula tvojim putem lijecenja,tj ti si pio zbog mene sad ja zbog tebe pa.... DOVRAGAA zasto nismo pili skupa?????
-nijeee fer da se sve ovako okrenulo....i nastavljamo setnju a ja se mucim mislima da li je fer ili nije??? Mucim se mislima o tvojoj kcerki...grrrr kad bi znao sta mi lezi na dusi....- neee nije tesko izeci to,lako ja mogu promijenit ' kad bi znao'u 'eto sad znas' ali cemuuu??? Neces mi vjerovat...bolje sutit,necu +jos jedno ponizenje,necuuu!!!
-nesto si rekao'?? ah da,da da predivna je ta kuca znam.... samo je mi nikad necemo imati...
-i nisam te zvala u setnju da razgledavamo kuce,zaboga cemu sad to???? Kad smo trebali nismo i cemu sad???? Ne,necemo tako...
- setamo se,pusti vjetric nek dodiruje kozu....pusti zrak nek ti srce otvori,pusti.....
-JAOO neee,ne okreci me k sebi....ne gledaj me u oci, zaboga ne lomi mee,ne unistavaj ovaj zid koji sam digla........neeee
Nazalost sto je ucinjeno ucinjeno je.....kazu zlo treba dobrim pobijedit...ok,pokusavala sam ali jos rezultate nevidim ...??? tko zna mozda treba vise cekat ali.....
-znas li da si ostavio ogroooman teret na mojim ledjima,-pitam te???
Znas li??? Ne?? Hmm tako sam i mislila....
Nikad da vidis niti koje se kriju ispod povrsine.....
-nadalje u mom svijetu....vjetric je nanio lisce ....jedan mali suhi listic mi se upleo u kosu,kako ga samo njezno sklonjas.....,da li ces tako isto i kad taj list dodje ne u moju kosu nego na .....plocu???
Nije ni vazno,tad necu ni znati.....
' volis me njezno,znam to si ti.....' –kako zeznuta pjesma,kako unistavaaa!!!
' ja slaba svakodnevna,kroz igru rijeci sve bih htjela'.........daaaaaaa prokleto sam slaba!!!!
Znam,nade su umrle,nikad neces oprostiti......
...korak ispred koraka .....nastavljamo dalje.....
- jesam Boze KRIVAA SAM!!! – ovo druga pjesma sad ide,da nebude zabune .......
-IDIOTEEE otkud ti snageeee da povuces taj potez???? Kao si mogao??? Kako sii mogaoooo????
- idemo,necemo sad stati,nije fer.....
Hajdee,idemo do kraja,unistimo se ako se jos sta ima unistit........
- sjecas li se pjesme 'kad bi zivot bio san,sanjala bi na mom ramenu' ???? ne,ne,ne necu se sjecat....
-lisce jos pada,vjetric postaje jaci....bas mi godi.....
- evo nas stigli smo na pozornicu,jos samo da izvedemo zadnju tocku predstave......!!!!
Vjetric nanosi miris neceg cudnog,neceg tuznog......
-dovela sam nas na rub,dovela sam nas da mi das ruku,da zaplesemo NAS POSLJEDNJI WALCER!!!! Ali pazi izgled cestoo vara,ovaj travnjak kojeg vidis samo je privid duso moja,naizgled prelijep miran travnjak uz ulicnu svetiljku i zubor rijecice...... ti nevidis,nevidis da je taj 'prelijepi' travnjak ustvari nasa propast,nevidis da je to uredjeno tako samo da nas zezne,da nas namami.....- ovo je dogovor s podzemljem ....
Daj mi ruku njezno moje,daj mi je,daj da nas povedem,pusti da te povedem,nebrini pazit cu,neces ti do ruba,ovaj rub je samo za mene..... ako vec mora biti ovako nek bude ali s tobom,zelim tebe gledat u oci kad se okliznem........i jos jednom nebriniii kad se probudis neces se sjecati niceg....niiiceg!!!! – sjecas se filma 'vanila sky' ???? eee ovo je nas lucidni san koji se pretvorio u nocnu moru,ali ovdje si ti moj gost,ja sam ovo kreirala,nece ti nista biti,---ali ja moram okoncat sama sa sobom!!!!
- hmm opet si dobrica,dajes mi ruku i nepitas zasto je uzimam..... daaa to si ti!!!
Ok,idemo??
Idemo!!!
- 'volis me njezno,znam to si ti,tako mi trebas,trebas mi ti,u jednom trenu sve bih htjela kroz igru rijeci a rijeci su djela.....' –jeee to su nasi tonovi,bolje reci to je moja posljednja melodija....
-duuugo sam se omisljala koju da izaberem.....
-koraci,koraci,koraci, i okret!!! Mmmm kako mi lezis samo pokretima..... jessssss ucini to savrsenooo!!!! Necemo sad zaboga grijesit,da bar jednu stvar uradim bez greske he-he,etoo priznala sam!!!
Primjecujes li da mi oci mijenjaju boju???? Nisu vise samo zelene,postaju svake sekunde sve tamnije i tamnije zelene......osjecam da me tama obuzima lagano...gubim se...gubiiim see u njoj.....izmedju mene,tame i stvarnosto stoji samo jedna nit,jedna nittt!!!! – tvoj dodir!!!
Osjecam kako me przi svuud gdje me dotaknes!!! Zapadam sve dublje i dublje,mraci se,gubim osjecaj za prostor,vrijeme......ali tvoj dodir,dodir svjetlosti me boliiii......
-tek sad vidis da se gubim....tek sad hvacas!!! Sad vidis da nisam ciste krvi pred tobom....padam sreco lagano od tvoje ljepote,od ljepote pozornice padaamm,sad vidis da sam u bunilu,sad vidis da nesto nestima...daaaaa, jos jedan korak do roba,jos jednu sekundu te osjetim,oooo kako je dragocijena ta sekunda!!!!! Milijun godina nju nemoze nadjacat....
I okret!! Hop!
Otisnula sam se.....moja ruka iskliznu iz tvoje.....neboj se dok padnem na dno provalije lijek ce ucinuti svoje,srce je vec puklo,bol necu osjetit....a i sta je tijelo u mrtvom duhu?????
-padaju zavjese!!! Sad tek,sad kad sam pala vidis gdje sam te dovela....daaaaa zatvorili smo kruugggggg,zavrsili smo gdje smo i poceli!!!! samo sto nam onda ova provalija nije izgledala poput provalije nego je bila livada za nas!!!! Nismo vidjeli od osjecaja,nama je sve tad bilo lijepo hehe
Sad vidiiis gdje smo poceli!!! daaaa na rusevinama!!!! Poceli smo i izdigli se iz rusevina,sagradili kule,zaradili bogatstvo,uredili bastu i onda.....onda pali!!!!
Samo sto kad se kula srusi rusevine su vece nego na samom pocetku!!!
-kad se probudis osjetit ces mir,mislila sam i na to, ajde eto da nebude da nikad nisam mislila na tvoju dobrobit......,
Nitko,nitko nam nije mogao nista dok mi sami nismo tako odlucili.......
-neznam koji je ovo krizni put i gdje ce se smisao svemu ovome otkriti ali .....
-eto.....drukcije te nisam znala pustit,zivit i pustit te nisam znala.....zato sam odlucila umrijeti....
-daaaaa zato tijekom nase setnje nisam cula sta pricas,sretstvo za otupljivanje osjecaja je pocelo djelovat....zato su mi misli lutale na sve strane.......
Ali ipak!!! Cak i uz to – KCERKU oprostit nemogu!!!!! – ako ju budes imao!!!!! Rado bih vrisnula i rekla 'ma crknite svi skupa i ti i zena i ona'....ali vidis nemogu cak ni izreci to!!!
-pokupi moj plast koji je ostao na zemlji .......necu te pitat sta ces s snjim......nije ni bitno.
Ja sam skoncala,neznam da li cu mir ikad naci ali.....
-kad se probudis 'zelim ti dobro jutro', kad budes lijegao 'molit cu za tvoj lijep san' ..... prenosit cu ti to vjetrom i u jesenskom liscu ......
I na kraju ispade toliko ...ne ne ne necu to napisat!!!

- daa ovo je bio nas posljednji ples,nas posljednji walcer,nas ples NAD USPOMENAMA

- 20:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>