u dubini mene

petak, 17.02.2006.

cetvrtak, 17.02. ove godine hehe



..... hehhhh ......
- konacnooo - kisa pada predivnoooo,slusam mjuzu......
- aimee dugooo nisam nista pisala,nije da nisam imala inspiracije nego sam imala problema s pcom ( mojom najdrazom igrackom :) )konacnooo sam i to rijesila ..... tako da sad mogu izljeve svoje duse opet tipkat kad me ponesu misli i tisina :))

-- mostar danas pod vodom,cim jedna kisa padne ulice pod vodom..... zazelila sam se kise,pa sam namjerno otisla setat po kisi,nisam birala mjesta gdje stajem isla sam kroz vodu,udisala svjez malcice prohladan zrak predivnooooo - malo sam se zamorila od grada,fali mi da vidim selo,da vidim potok kako 'nadodje' vodom,da ga cujem kako buktiiii, da se izujem i bosa predjem preko rosne trave jutrom..... da cujem negdje u daljini pijev pijetla a nocu sovu kako huci negdje u sumi......
- ehh bit ce vrag da se mijenjam iz dana u dan ...... nedostaju mi sitnice koje grad nema ......danasnja kisa i voda po ulicama me podsjetila na patke....imala sam ih kao mala,potok mi tekao ispred kuce ( jos tece ali ja nisam kuci vise ) pa sam ih cesto gledala kako necujno 'plove' povrsinom vode....uvijek u paru,kasnije smo dobili pacice :) .... a patke me dalje podsjetile na moje djetinjstvo.....eeeejhhhh kako se sve mijenjaaa, sjetila sam se kako sam bila divljeee dijete ( mama kaze najgore od njene djece hehe ) nije bilo stabla u selu na koje se nisam uspela,nije bilo kutka u sumi kojeg nisam poznavala,nije bilo potocica kojim nisam prosla, a tek divlje jagode .......eehhhhh
- jao jao a sad.....

- nego raja kako ste vi???? sta ima kod vas novog???? jel se tko novu udao??? ozenio???? postao roditelj??? - sta cekate pisite svoje nepodopstine :))
ogroman pozdrav svim mojim prijateljima :))

myspace

Stuff for your blog!


- 22:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv