u dubini mene

petak, 16.12.2005.

noc,tama ja moje misli i on

....hmm kako su nekad misli glasne ali kad odlucis napisat ih kao da se skriju negdje,odjednom utihnu....
..izabrat cu da prva misao bude ona koja me izludjivala danas .. - bozic je na vratima!!!! da neki su vec sve okitili darovi su kupljeni sve je ulickano nasminkano ali nigdje u covjeku danas izvornog bozicnog duha...steta... - mislila sam kako je danas obitelji djecaka koji se ubio pre dva dana,danas pogreb bio....tuznooo....naime trenutno stanujem u mostaru ( zbog studija ) i prekjuce me ujutro docekala vijest da se ubio cetrnaestogodisnji mladic....sta?kako? i naposljetku zasto?? - nitko nezna,tajna je odnesena u grob.....
....dakle ova misao me izludjivala danas jer je za sobom povukla druge misli o zivotu i ljubavi....
hmm ljubavvv - najljepsi dar od zivota ( vjerujem da ce se sloziti samnom oni koji su je dozivili )....kako je mudra samo,udje ti pod kozu bez pitanja i planiranja....pa se ti covjece snadji....
....od sviju najvise mi se svidjela definicija 'ljubav je cvijet koji raste uz provaliju'....daaaa bas tako,prelijep cvijet koji ti razum pomuti,srce jos vise a onda osjetih strah od gubitka voljene osobe...neznam sta me puca ovo jutro neznam ni kako da napravim prepis misli na tipkovnicu ali osjecam neki cudan novi zivot u sebi....
tako da pisat cu kad mi se prohtije ono sto mi se prohtije....
...Boli me glava idem pokusat zaspat!!!!

myspace

Stuff for your blog!

- 03:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv