Lord From hell
22.05.2005., nedjelja

Ljubomora, koja joj je svrha?

Ja sam čovjek koji ljubomoru ne pokazuje uvijek, nego ju čuva i onda ju u najgorem trenutku izbaci iz sebe i sve uprska...... Evo priznajem da sam ljubomoran ali to je samo zato jer NJU ne želim izgubiti iz svog života.
Martina mi znači sve, ponekad se ne razumijemo u potpunosti ali to mi uopće nije bitno, misli bitno je ali mi to napravimo na slatki i smiješan način.

U petak na norijadi je jedna cura htjela biti sa mnom ali ja Martinu nebi prevail pa da mi se gola skinula ili neznam kaj sve ne napravila........ imam filing ko da mi ona još ne vjeruje kao što bi do sad trebala, ali to je možda i zbog toga jer joj je prošla veza završila glupo i ne želi da se to dogodi sa mnom,,,,, ah..............
ja se nadam da je zato..... mah, i ona je ljubomorna i to mi se sviđa......

-Pozitivna ljubomora-takva se prikriva
-Sebicna ljubomora koja najcesce dolazi do vlastite nesigurnosti
-Opsesivna,destruktivna ljubomora koja unistava sve pred sobom u prvom redu ljubav

- 20:56 - Ajde,... da te čujem (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Blogovi koje pratim:

Trenutno slušam:

Kreator - Coma Of Souls (1990)

Sodom - Persecution Mania (1987)


Forbidden - Forbidden Evil (1987)

...

posjetitelj(a) online

ICQ: 325059479 E-mail: Lord Maka

Matija, 19 god, Zabok, ME(n)TALAC, a kaj je najbitnije NORMALAN SAM!

Ak se netko pita kak izgledam, klikni na link:
Lord Maka slika1 - Prije 1 god.!

Lord Maka slika2 - Evil Man!

Lord Maka slika3 (drunk)!

Inside crystal mountain, Evil takes its form, Inside crystal mountain, Commandments are reborn !

Pisao sam o:

••Grupe••

1.)1.)Destruction (ger) thrash bogovi ........ Pogledaj>


••Život••

1.)O Meni! Pogledaj>