20.02.2007. / utorak

...SoNg FoR oNlY oNe PeRsOn..


LJUBAV NAJVECA


Ti nisi samo obicna djevojka u koju sam se ja zaljubia ti si moje sunce moja nada jedina ja te volim do neba kada ti si jedina ljubav moja najveca meni srce zakuca cim tvoje ime cuje ono mene truje ljubavlju i strasti kao da nesto ruje i stalno bode jer zna da te volim ja jer zna da bez tebe ne mogu ja meni srce jako tuce kao da ga stalno muce no to nije nista to si samo ti moja ljubavi nista drugo me nemuci nego samo mi jer ti si za mene stvorena kao patika za nogu pricvrscena ja te volim jako no tebe voli svako tako da ja nemam sanse sa tobom no ti si za mene jedina ljubav najveca.Ja se stalno trudim ja ti svoju ruku nudim samo primi je ali reci mi kada veza pukne jer to bi me jako potreslo kao sto se nekom dogodilo no znaj da te taj voli i previse a on je autor ove pjesme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




IVONA VOLIM TE!!!!!!!!

- 22:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.