18.02.2007. / nedjelja

...NiStA mI nIjE jAsNo...

Bok ljudi slusajte ovo je najvaznije
ako ikada budete imali curu
nemojte se zaljubiti u nju
kada je jednom dobijes nemoj se
zaljubiti jer se meni to dogodilo.
Jednoga dana na chatu sam
upoznao Ingu i Ivonu pricali smo
ja sam rekao da sam 7 razred
ali kada je Inga otisla ja sam Ivoni
priznao koji sam razred ok mi smo
pricali o vezama kao ona je trazila
normalnog decka pa sam joj
predlozio da proba sa mnom
krivo sam rekao!!!!!!!!Onda smo
se vidjeli u subotu na klizanju
ljubav na prvi pogled haha bas ja
jesam dozivio ljubav na prvi pogled
ali sto se tice nje i nebih bas rekao
bar sada.Onda u subotu kod
mene no ona nije dosla onda
smo u petak isli na klizanje bilo je ok
no mi smo bili na klupama najvise i
grlili se bla bla...Onda subota kod
mene ovaj put je dosla mi smo se
grlili ljubili ok to svi znaju ali sto
me je najvise zasmetalo je to
sto nije iskrena!!!Joj kako to mrzim
kod osobe barem da mi je preko
telefona rekla ok ali da sam ja morao
to sam vidjeti i jos u postu i njenom
opisu stvarno mi se gadi takvo ponasanje
no ja neznam kako ali volim je jos ali to
nije vjerojatno nicija briga dode mi da
umrem kako cu ma nema veze koda vas zanima
sranje na koje ja mislim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



POZZ:Matei,Tonyu,Ivani,Anti,Stoji,Josipi
,Mariji,Ivoni,Ingi,Grgi, i svima koji ovo procitaju!!!

- 09:12 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.