13.02.2007. / utorak

!!!..VeC jE vRiJeMe Za NoVi PoSt...!!!

Hy ljudi wave nadam se da vam je bilo
bolje nego meni ovaj tjedan u
skoli naravno jer ono kasnije
sto je bilo dolazi kasnije u
postu wink a sada skolica iako
vas ne zanima hahaharofl
sala ma u skoli nije nesto
loodo lud bilo osim da smo se
gadali papirima pod
hrvatskimyes ali nastavnice
nase ratrednice nije biloeeknaughty
tako da smo taj dan iskoristili
za zajebanciju i nasu "igru"naughty
skolski nogos na hodnicim sa
malom loptom i rukometnamcorludnamcor
istom tom loptomthumbup!!
Ej ljudi blizi se valentinovo
vrijeme ljubavi i srece kada
niko nece morati staviti
srce u smece ali svojoj
simpi ili decku ili curi
pokloni nesto napisi
pismo samo pismo
i vidi dismo ako primi to
pismo znaj da te voli
jer nije sve u darovima
negu u tvome srcu ali
nije ni u k___u haha ovo je
samo malo rime ali salaroflrofl
ma gledajte kada valentinovo
bez ljubavi kiss dode ili tako
prode nemoj biti potisten samo
znaj da uvijek ima osoba koja
misli na tebe vidite ja sam uvijek
mislio da na mene niko nikada
nece misliti ali bio sam u krivu!!yesyes
I kada nades curu ili decka ako
vec imas samo slusaj srce svoje
i sve njeno ili njegovo biti ce i tvoje!eek
Veruj u sebe jer srce ti je jediniyes
dobar savijetnik ali ako nema bas
nikoga samo se nadaj da ces naci
srodnu dusukisskiss!!!
U subotu smo bili kod mene IVONA,
Matea,Tony,Ivana i Josipa thumbupthumbupthumbupthumbup!!!!
bilo je super bilo je palacinkinjaminjami!!!
Ali nista vam nesmijem reci
osim da smo zezali prolaznike
penjali se na prozor i zajebavali
jedni druge Josipu najvise kao za Rabaralud,
Radicalud,Ruzicathumbup...itd. ali bilo nam je ludoooolud
i nezaboravno!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mislim da je ovo dosta!!
Ajde ljudi sretno vam u ljubavi
i sretno valentinovo znajte i mislite
pozitivno za valentinovo jer tada nitko
netreba biti usamljen!!!!!zijevzijevzijevzijevzijevzijev


POZZ: Mojoj seki Matei,Legendi Tonyu,Ludoj Ivani,Cool I Smijesnoj Josipi,
Andrei Iz Retvale,Andrei Sa Sjenjaka,Zbunjenom Radicu,Perverznom Janjicu,
Dendari Horvi,Noobu Peri,Mojim B.F.F. Anti I Stojicu Ali I Tony Mi Je Isto B.F.F.,
Andreju Za Njega Sam Osto Bez Rijeci,Barbari Barbi Samo Promijeni Raspolezenje
Budi Hepi,I POZZ Svima Koji Ovo Pocitaju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eeeee Sada Sam Se Sjetio POZZ Karli Matic Inki Cernic I Vlatki Kako God Se Vec Preziva!






ALI POSEBAN POZZ MOJOJ DRAGOJ IVONI KOJU VOLIM NAJVISE NA SVIJETU!!!!!!!!




!!!HEROJ A NE ZLOCINAC!!!

- 13:07 - Komentari (48) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.